Spray hjelp

Hoppla

Glad i forumet
Hei,

Fikk reseptene fra riksen i dag. Skal man gå på spray helt til eggløsningssprøyten og samme dose hele tiden?
Syns ikke det stod så mye i papirene.. Hm

Hvor mye koster medisinene for 1 forsøk?

Nå begynner jeg å bli skikkelig spent, bare to uker til spraystart[:D]

GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN! Måtte 2010 bli året!

Jeg brukte 4 doser spray daglig til jeg begynte med inj, da trappet jeg ned til 2 doser daglig! Dette skal jeg stå på til morgenen på lørdag, da skal jeg sette ovitrelle på kvelden!
Jeg har fått veldig godt beskjed etterhvert som jeg har vært på ul kontroller. Jeg har også fått informasjonsskriv som beskriver hele prosessen veldig bra!!

TIl nå har jeg brukt ca 9500 kr på medsiner, skal ha uttak på mandag!

Jeg brukte 4 doser hver dag til faste klokke slett. Mitt første forsøk kom på 8700.
Så det varierer jo fra person til person.
Masse lykke til med spraystart:)

Takk for tips og råd!
Syns de kunne lagt med mer informasjon, det her vil jeg ha inn med teskje[:D]

ORIGINAL: Ivara

Jeg har brukt suprecur x 4 gjennom alle mine forsøk så langt.
Siste sprayen har jeg tatt ca 5 timer før eggløsningssprøyten. Jeg tror dette er det vanligste på Risken.

Sammen med resptene skal du ha fått et gult ark med overskriften "Viktige tidspunkter". Her står hele prosessen skrevet opp, datoer fylles inn underveis ettersom du er på kontroller. Hele prosessen fra a til å står også beskrevet i den brosjyren du fikk på forsamtalen. Hvis du ikke fikk den, eller ikke finner den kan den lastes ned på nettsiden til Riksen også.

Jeg har brukt alt fra 9000 til 15000 på mine forsøk. Kommer mye an på hva slags sprøyter du skal bruke, og dosen.

Lykke til med oppstart rett rundt hjørnet. Dette blir spennende [:)]

Takk, Ivara! Er vel litt ekstra spennende og skummelt siden det er første gang. [;)]

Back
Topp