spray brun :0)

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
I dag skal jeg gå å få sprayet meg brun til julebordet på lørdag [:D] Er så utrolig spendt på hvordan det blir... [8D] Noen andre som har vært å fått gjort dette??

Nope høres for godt ut til å være sant, hadde vel sitt ut som en flekkete gulrot jeg hadde jeg prøvd. Men har FRYKTELIG lyst å ta litt solarium.....

Jeg gjorde det til bryllupet vårt i fjor! Var kjempe fornøyd!!!!!!!!

ORIGINAL: kjersti72

Nope høres for godt ut til å være sant, hadde vel sitt ut som en flekkete gulrot jeg hadde jeg prøvd. Men har FRYKTELIG lyst å ta litt solarium.....
hehe [:D] De sier det blir gjevn og fin farge...[:)] Koster 300 kr hos biologisk hudpleie i Stavanger 

Nå er ikke dette det beste bildet, men vil bare vise at fargen blir veldig jevn og ikke unaturlig syntes jeg da. Og jeg hadde solt meg helt forsommeren med trekant-bh så hadde det megaskillet.

Opps, gjorde en feil, det bildet ble mega-svært..sorry

Dere var kjempe fine[:D]

Kjempefint brudepar da[:D]
Har ikke prøvd det selv, men har tenkt å gjøre det til sommeren. Skal i brylupp da og blir ALDRI brun[:@]

Hvor lenge holder det da ?

Ble nysgjerrig jeg nå [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Dere var kjempefine! [:)]

Oi, du var knall fin!!! Og angående brun fargen din, så den veldig naturlig ut. Eller, den ser natulig ut.. skulle tro den var det[:D]

Det blir sikkert kjempe fint Ludri. Lykke til.. men selv tror jeg ikke at jeg hadde turt.. hehe..

Back
Topp