Sprader du naken?

skjelden[8D]

Fra morgen til formiddag [:D]

Bare på badet jaa, hadde jeg sprada rundt i stua/kjøkkenet kunnet jeg risikere å bli sett av de oppe her, de går forbi vindua titt og ofte.. Hehe![8D]

Deilig å være i Evas drakt, spesielt når man har en Adam der...haha[:D][:D][:D][:D]

Men jeg sprader sjeldent naken egentlig, blir mest sånn fra soverom til badet å sånn...

Ja, rett som det er [:D] Kanskje ikke alltid like lurt med tanke på at nærmeste nabo er en barnehage, og de har vel godt innsyn her [8|][8D]

Det hender.... egentlig litt på trass... [8|]
Er møkka lei av at naboene kan se rett inn her...
Jeg er ikke sjenert, så har bestemt meg for at hvis de absolutt skal glo, så kan de få glo...
Det er MIN hus, og da skal jeg få gjøre hva JEG vil! hehe....

Bare om jeg virkelig må noe og har det travelt, eller må hente klær.
Vi har naboer uansett, og de fleste vinduer sees fra veien. Greit at vi ikke bor så sentralt, men en av naboene er kjent for å være veldig nyskjerrig. Type gubbe med kikkert: Ååh, hvem er det som går der?

ikke noe i veien for å gå litt rund uten å ha kledd meg, fordi jeg ikke rekker det med en gang.

støtt og stadig[8D]

men ikke så mye foran Teo da. Plutselig kommer det en dag hvor han faktisk blir brydd av det[:D]

ORIGINAL: Madoc

skjelden[8D]

aldri!
henter tøy hvis jeg trenger det og går fra badet og inn på soverommet,
men ikke mer enn det.

nei....

Ja, og jeg driter i om noen ser meg, for jeg er damn hot[:D]

ORIGINAL: Frøken S

Ja, og jeg driter i om noen ser meg, for jeg er damn hot[:D]

sån skal det vere

Ness.. Bare når jeg skal hente klær på soverommet etter jeg har dusja. Kan egentlig sprade naken så mye jeg vil.. For vi har ingen naboer irundt oss som kan se inn [;)] Men som sagt.. Det er bare mellom bad og soverom..

Niks.Har tenårings gutt i hus, så synes ikke det hadde vært spes. moro(hverken for han eller meg) å gå seg på han i gangen.

Nope, har ikke noe videre behov for det, kaldt er det også. [8|]

Back
Topp