Sprøytespisser??

Kattepus84

Elsker forumet
Jeg har bare en sprøytespiss igjen,jeg får kjøpt flere på apoteket sant??? (Ca hvor mye koster de tror dere?)

Takk takk :)

hvor kaster man de egentlig??
-man kan ikke kaste de i vanlig søppel eller?

Lever de på apoteket [:)] de tar imot sånt. (i en lukket beholder av noe slag. Tom flaske e.l)

åh[8|] takk[:)][8D]

Kan også levere de på klinikken når man reiser dit :)

Hva dere vet [:)][:)][:)]
Takk jenter [:D]

Leverte mine sprøytespisser på legekontoret jeg...

ORIGINAL: småsmurf

Jeg fikk ikke levert det på apoteket..
Skulle bare legge dei i ei flaske ol, og så kaste det i vanlig søppel, det var det dem gjorde uansett[:)]

Hmm skremmende.. Skal jo ikke kaste slike ting i vanlig soeppel da. Det regnes jo som medisinsk avfall [8|]

Selv fikk jeg en egen container (slik som de har paa sykehuset) for aa ha sproytene i.. Naar den er full kan jeg levere denne inn for destruering

ORIGINAL: Kattepus84

Jeg har bare en sprøytespiss igjen,jeg får kjøpt flere på apoteket sant??? (Ca hvor mye koster de tror dere?)

Åh enkelt spisser varierer fra str på spiss... også kan en kjøpe en hel pakke.
Så ta med den siste du hadde eller embalasjen så du vet akkurat hvilken du skal ha[:D]
For det er mange å velge i...

Hilsen en tidligere Apotektekniker[;)]

Takk takk, jeg fikk tak i på apoteket, og måtte selvfølgelig kjøpe en hel pakke med 100 stk... (hadde håpet de hadde mindre esker jeg da)
Anyway, fikk den str jeg trengte også, så nå er det bare å si ifra om noen trenger nåler til puregonpen [:D]

Back
Topp