Sprøyteskrekk

åh, så spennende da! Krysser alt jeg har for at det går veien for dere:):Heartbigred Kan jeg spørre hvilken klinikk dere er på? Hvordan har opplevelsen vært for deg?
Vi er på spiren i Trondheim. Utrolig fin opplevelse. Vi har følt oss veldig hørt og sett. Det er et par ting som ikke har gått helt som de skulle, de sa de skulle ringe, så fikk vi melding, legen glemte å komme inn etter uttaket, jeg fikk for mye beroligende og litt sånt. Selv med disse tinga, så tenker jeg at vi bare har vært uheldige. De har lagt seg veldig flate og prøvd å fikse opp i det når vi sier i fra og vi føler at de virkelig lytter.

Vi er på spiren i Trondheim. Utrolig fin opplevelse. Vi har følt oss veldig hørt og sett. Det er et par ting som ikke har gått helt som de skulle, de sa de skulle ringe, så fikk vi melding, legen glemte å komme inn etter uttaket, jeg fikk for mye beroligende og litt sånt. Selv med disse tinga, så tenker jeg at vi bare har vært uheldige. De har lagt seg veldig flate og prøvd å fikse opp i det når vi sier i fra og vi føler at de virkelig lytter.
Det er jo kjempeviktig. alle kan gjøre feil, også klinikker og sykehus, men er noe med kommunikasjonen rundt det i ettertid. Glad for at dere kjenner at det har vært en fin opplevelse=) Håper dog det går veien denne gang, og at dere slipper se dem på en liten stund!=)

Back
Topp