*Spireønsket*
Blir kjent med forumet
Hvordan funker det med sprøyter? Setter dere dem selv? Vondt?
Har litt sprøytefobi så utrolig spent på dette kjenner jeg.. :-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
funker greit,Hvordan funker det med sprøyter? Setter dere dem selv? Vondt?
Ble rundt 20 stikk på meg ila. 12 dagerEr det mange sprøyter? Iiik..hva gjør man ikke for å få oppleve å bli mamma...![]()
Jeg hadde mest ubehag ETTER sprøyten(e) var satt. I sånn ca 5 min etterpå. Selve stikket er ingenting.. Klem inn innholdet sakte for å unngå svie og sprengjeg har aldri hatt sprøyteskrekk, så kan ikke uttale meg om hvordan det er.. Men subcutane sprøyter som de vi setter skal godt gjøres å feile med
![]()
Det er også lurt å bytte mellom høyre og venstre side, slik at hudområdet får lite hvile.Jeg har super sprøyteangst! Sånn virkelig! Men har greid å sette alle selv. Jeg har tatt meg god tid før jeg skal sette den, slik at jeg får forberedt meg godt.
Jeg har i tillegg kjøpt tynnere og litt kortere spisser, dette sjekket jeg med lege og apotek, også har jeg også kjøpt emla plaster som har en lett besøkende effekt der keg skal sette stikket.
Jeg er den første til å innrømme det, jeg er ingen helt når det kommer til sprøyter, men dette har ihvertfall hjulpet meg helt enormt. Tenker nok mest at det har en psykisk effekt.
Lykke til uansett, og det går nok greit, jeg er overrasket over hvor mye en faktisk er villig til å gå gjennom for å få drømmen oppfylt!