sprøyter

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Hei jenter [:)]
Hva er vanlig/gjennomsnitt på antall dager man går på sprøyter før det blir UL og EL sprøyte?
Jeg skal bruke Puregon 125IE.

Skjønner at det kan variere veldig ja [:)]
Men veldig kjekt å høre hva dere jentene her har av erfaring [:)]

På langt regime er UL vanligvis på dag 6-8, EL-sprøyte på dag 10-12.

På kort regime er det UL allerede på dag 4-5 ettersom man da skal starte med spøyter som hindrer spontan eggløsning rundt den tiden.

Jeg skal ha kort regime. [:)]
Datoene de har satt opp er TR ca 28 august og holdt av uke 36 til uttak og innsett.

Men sånn det kan se ut nå så kommer nok TR noen dager før.

Brukte sprøyter i 14 dager, mengden varierte fra 75 IE til 125 IE på det meste, på siste forsøket stod jeg på 112,5 i 14 dager og da ble det endelig ultimate!!![:D][:D][:D] Så tydelig at det er stooor forskjell, kommer vel også an på grunnen til at man tar prøverør osv. Men JA, helt enig i at det er interessant å hva andre gjør [:D][:D]

ja det er det [:D]
Her er det mannen som er "problemet" - dårlige svømmere.
Jeg har en sønn fra før og ingen feil er finni med meg.

Gleder meg veldig til oppstart nå altså [:D]

Oki. Husker ikke om de sa noe om antall dager til oss da vi var der i april. Men klart - april er jo en liten stund siden da. [8D]
Håper jeg slipper å gå veldig mange dagene på sprøyter.

ORIGINAL: Chumalunga

Hvilken syklusdag begynner du på på kort regime? Jeg skal kanskje også ha det neste gang.

Jeg skal begynne på sprøyter på august TR. Fikk bare beskjed om å ta ei dose med Puregon om jeg fikk TR på lørdag eller søndag, for så å ringe inn på mandag. Får jeg TR på en mandag til fredag så skulle jeg ringe først og høre hvilken dag jeg skulle begynne på.
Så pr nå vet jeg ikke helt hvilken dag det blir [;)]

Veldig spent på hvordan mitt korte regime blir altså [:D] ca 6 uker igjen [;)]

Mitt løp med sprøyter: starta 19-nov, ul-kontroll 27-nov som viste at eg måtte stimuleres lengre, ny kontroll 29-nov, el-sprøyte 1-des og uttak 3-des.

ORIGINAL: 11Giggs

ja det er det [:D]
Her er det mannen som er "problemet" - dårlige svømmere.
Jeg har en sønn fra før og ingen feil er finni med meg.

Gleder meg veldig til oppstart nå altså [:D]

Jeg og er helt frisk, har to barn fra før, mannen min sterilisert.

Så greit å se at alt er like "normalt" [:)] Får bare smøre meg emd tålmodighet noen uker til [8D]

Starta også med 125 fram til ultralyd på 6.syklusdag, Startet med sprøyter 2 syklusdag. Økte da til 150, avbrutt på dag 10, da jeg responderte lite/ingenting på dosen[>:]
Fått beskjed om at neste gang starter jeg på 300!!!

Back
Topp