Sprøyter og mens

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Merker at det er kun få dager (to kanskje) til jeg skal begynne på sprøyter. Mange spm som dukker opp.
Får man vanlig mens når man går på sprøyter? Lik lengde og varighet?

Regner med du skal ha kort regime siden du spør?
Da jeg hadde kort regime hadde jeg vanlig mens, begynte med sprøytene på dag 3 i syklus og blødde til dag 5 tror jeg det var. Men nå har jeg sparsom mens i utgangspunktet da, blør bare en dag eller to, deretter kun litt brunlig. Så hvis du har kraftig mens kan det vel bli litt annerledes kanskje.

Jeg skal ha kort regime ja [:)]

Jeg blør vanligvis litt mye de to første dagene og så er det lite i 2-3 dager. Dette er jo individuelt. Men spørsmålet er vel egentlig bare om dere hadde samme type mens med sprøyter og uten ? [:)]
Jeg forventer mensen på lørdag og har da fått beskjed om å starte opp første dag om det er fra fredag til søndag jeg får mens.

ORIGINAL: Ivara

Regner med du skal ha kort regime siden du spør?
Da jeg hadde kort regime hadde jeg vanlig mens, begynte med sprøytene på dag 3 i syklus og blødde til dag 5 tror jeg det var. Men nå har jeg sparsom mens i utgangspunktet da, blør bare en dag eller to, deretter kun litt brunlig. Så hvis du har kraftig mens kan det vel bli litt annerledes kanskje.

Signerer her..
Er i kort regime nå og begynte på dag 2 i mens syklus med sprøyter så antagonist etter gyn undersøkelse.
Mistet min mens på dag 4 da jeg også har sparsom mens i utgangspunktet.

Masse lykke til med sprøyte start...

Back
Topp