Annicken Forumet er livet 23 Jan 2010 #1 oki, vi har ikke frityr koker... tar jeg de da i en gryte, eller en stekepanne eller i ovnen ? og hvordan ?? egg, vann og mel sant vel??? har veldig lyst på sprøstekte kyllingvinger i kveld ;P
oki, vi har ikke frityr koker... tar jeg de da i en gryte, eller en stekepanne eller i ovnen ? og hvordan ?? egg, vann og mel sant vel??? har veldig lyst på sprøstekte kyllingvinger i kveld ;P
Annicken Forumet er livet 23 Jan 2010 #3 takk=) har kyllingvingene, men aldri gjort d før... får jeg kjøpt sånn mel overalt ??? hvordan gjør jeg d hele ???? etter jeg har kjøpt melet ;P
takk=) har kyllingvingene, men aldri gjort d før... får jeg kjøpt sånn mel overalt ??? hvordan gjør jeg d hele ???? etter jeg har kjøpt melet ;P
F FancyPants Forumet er livet 23 Jan 2010 #4 Ja, jeg tror det. Pakken er rød (og ser skikkelig gammeldags ut) og det står Griljermel på den.. Spør de som jobber i butikken! Jeg har heller ikke gjort det før, hehe! Men tror kanskje bare at man tar og penseler med egg og krydder og ruller de i griljermelet?
Ja, jeg tror det. Pakken er rød (og ser skikkelig gammeldags ut) og det står Griljermel på den.. Spør de som jobber i butikken! Jeg har heller ikke gjort det før, hehe! Men tror kanskje bare at man tar og penseler med egg og krydder og ruller de i griljermelet?
L *Labambie Forumet er livet 23 Jan 2010 #6 Jeg pleier å legge de i en ildfast form og pensle med en blanding av olje og flytende margarin. Da blir de skikkelig sprø.
Jeg pleier å legge de i en ildfast form og pensle med en blanding av olje og flytende margarin. Da blir de skikkelig sprø.
Ellen. Forumet er livet *MIA* 23 Jan 2010 #7 vend vingene i mel, klapp av det overflødige, vend i egg, så i griljermel. stekes i olje i en gryte, eller i stekepannen. mmmmm [:D] (det heter forresten å panere kjøttet [;)])
vend vingene i mel, klapp av det overflødige, vend i egg, så i griljermel. stekes i olje i en gryte, eller i stekepannen. mmmmm [:D] (det heter forresten å panere kjøttet [;)])