Sprø2- Positiv test

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: vestlandsjento

For eit nydelig bilde[:)]

DU ER GRAVID!!!!  GRATULERA SÅ MASSE[:D][:D]

(Du plager ingen her, så du må kje forlata oss heilt[;)] Men kos deg på januar-forumet[:)])

Så flott da, har det jo så bra her hos dere- dere er snuppene mine hvettu, dersom ingen har noe imot det, og lar dagboken ligge her også jeg[8D] Dette er favoritt forumet mitt[:D]

Sign denne.
Du får ikke lov til å forlate oss helt.

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Sarah

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der står det jaggu meg at du er gravid jo! Så bra!!!!! HURRA!!!
MEN Twianne, dette har vi snakket om før; du får faktisk ikke lov til å forlate oss selvom du er gravid. Trodde vi var enige om det?[:D] Så klart skal du få lov til å være aktiv på januarforumet, men du skal da være litt her også... Ikke sant?[;)]

Jeg kommer jo til å være mye her, måtte jo være litt høflig å spørre om lov først, he he.....Jeg vil jo ikke gå glipp av å mobbe dere når dere skriker ut om bivirkninger med mer i henhold til alle disse medisinene dere skal dytte i dere. Og den første sprøyten med mer, bra underholdning skal jeg si deg, he he....og mase rare spørsmål til tider, nå kommer det til å bli liv snart, først er jo dobbel Hege og CiZzYeN rugere til uken, var det flere husker ikke kan jo skylde på at jeg har graviditets hjerne for de er litt dumme suse-hoder til tider, eh...sorry Apple og co[8D]

Ja enn om det blir dobbel lykke på oss da,meg og Hege...vi skal sette inn egg samme dag...*tjihi* det synes jeg var litt gøyt=))
ja du skal fortsatt få høre og lese mye rart og vi trenger deg..hehe..viss jeg og Hege lykkes blir det februar-forum på oss med termin rundt 12-13 februar...hehe...har det klart skjønner du for vi andre skal følge tett etter...=))

[:D][:D][:D]GRATULERA SÅ MASSE!!!! Kos deg grønn av glede med de testene! Må være fantastisk. Var på tide det var din tur nå!!

Back
Topp