Sprø2- Positiv test

twinanne

Forumet er livet
Legger ut dagens test, fant ut at det er bedre å slappe av i morgen.

Testene i dag er mørkere, hadfde ikke digital som jeg trodde det var bare vamlig CB med blå farge, de for ligge litt. For se om jeg får en digital til mandagen, men jeg hvet jo at den vil si gravid.

Den var jo temmelig klar da, hyler ut et GRATULERE jeg!! [:D]

Ååå, kor kjekt Twinanne[:D][:D]

ååååå....så gøyt=)) hihi[:)] 
men jeg vil vente til helgen før jeg sier............hihi[:)][:)]
men ja den ser veeeldig positiv ut ja=))

Åååååå så utrulig gøy Twinanne!!! Detta fortjene du virkelig[:)][:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

Signerer denne og smiler godt for meg selv. Var det ikke så at du skulle vente med neste test til lørdag?? Kniiiis.. Det er godt det er flere av oss som er testomaner [:D][;)] Dette er veldig positivt ihvertfall Twianne!!!!!!!!

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: CiZzYeN

Signerer denne og smiler godt for meg selv. Var det ikke så at du skulle vente med neste test til lørdag?? Kniiiis.. Det er godt det er flere av oss som er testomaner [:D][;)] Dette er veldig positivt ihvertfall Twianne!!!!!!!!

Signerer disse. [:D]

ORIGINAL: Sola1979

Den var jo temmelig klar da, hyler ut et GRATULERE jeg!! [:D]

Synes de ser temmelig positive ut, jeg da. Og om det hadde vært kjemisk graviditet så ville vel ikke testen idag vært sterkere enn den igår, så jeg velger å si:

Gratulerer!
Du er gravid

Så utrolig braGraulerer kjempemasse

Krysser alt jeg har for at spiren(e) sitter der i ni måneder framover

[:)]GRATULERER Twinanne[:)]

[:D]DU ER JO GRAVID JO!!!![:D]

gratulerer så masse!
du er jo gravid!!! [:)][:)][:)][:)][:)]

Har du testa idag også twinanne? Eller kanskje vi får se enda en positiv test imorgen?

ORIGINAL: babyT?

Har du testa idag også twinanne? Eller kanskje vi får se enda en positiv test imorgen?

sign denne og venter i spenning på bilde av digital testen[:D][:)][;)]

Har testet idag også, og den er litt sterkere enn den i går, gjesp de andre har forlatt huset for å spise softis - skal snike meg til en lur jeg, har tatt av meg Hvalerdrakta nå, goshes holdt på å fryse ihjel idag, og fryser fortsatt[&:] Det var skikkelifg teit at de ikke ble ferdig med capen min i tide da  [:@] - bestilte den jo for 1 år siden, men det var noe feil så de måtte sende den tilbake i siste liten, men jeg for vel være glad for at jeg ikke fikk en feilvare, men den feilvaren hadde faktisk vært god å ha på idag bare 6 varmegrader her når vi forsvant ut i morgenregnet, hadde en tynn bomullstopp under blusen, men jeg holdt på å fryse ihjel under paraplyen min.

Takk alle sammen, må stikke nå - slik at jeg rekker en liten høneblund før de andre er tilbake, 5 min håper jeg.

PS! fant ut at jeg har ikke en digital i huset det var to andre CB som det blir blått kryss på, tar meg en tur på apoteket i morgen, må jo ha bildet av en digital også, til graviditetsboken min som jeg håper jeg kan starte å skrive i nå - heldigvis så drøya jeg litt sist gang, kjøpte den sist høstes, drøyer nok til første ul før jeg starter å bruke den, har jo litt info å skrive av fra dagboken mi her inne[8D]

Oiiiiii. Så gøy Twinanne. Gratulerer såååååååå masse med positiv test da  det er såååå vel fortjent. Masse lykke til.

Gratulerer så masse twinanne, det er virkelig fortjent!

(så gøy å logge seg inn med en så koselig nyhet)

Drit bra[:D]

GRATULERER SÅ KJEMPE MASSE TIL DEG[:D]

ønsker deg masse lykke til videre min venn[:D]

ORIGINAL: kate

Gratulerer så masse twinanne, det er virkelig fortjent!

(så gøy å logge seg inn med en så koselig nyhet)

Back
Topp