Spotting

*HL*

Flørter med forumet
Jeg blir så sprø av denne spottingen. Begynte å blø pittelitt lørdag kveld. Kun litt på toalettpapiret. Kroppen holder fortsatt på rydde litt opp virker det som. Er så bekymret for at det plutselig skal ta seg opp. Nå er det litt gammelt blandet med utflod sånn innimellom.. Håper det snart gir seg..

Ikke noe kjekt og ha det sånn :Heartpink :confused:
Med nummer to hadde jeg en blødning i uke 12, ble livredd, rett til legen også fikk jeg komme på KK og sjekke at alt var bra med ul, der fant de et bankende hjerte og alt var vel. Så det kan gå bra også, vet om mange som har spottet/hatt blødninger i svangerskapet. Krysser fingrene for deg :Heartpink

Jeg hadde en større blødning med min eldste og da gikk det fint da også. Var likevel fælt å se det blodet. Tror det går bra no:)

Jeg hadde en større blødning med min eldste og da gikk det fint da også. Var likevel fælt å se det blodet. Tror det går bra no:)
Det er skikkelig fælt. Det er vanskelig å gå og kjenne på den usikkerheten, men syns du takler det utrolig bra❤️ Krysser fingrene, og håper på det beste!

Opplevde nå i kveld etter at jeg hadde vært på do blod på papiret. Er 5+1, kan det være festeblødning ? Ikke sånn knallrødt rødt, så ut som det var litt utvannet i rødfargen.

Har fått en del murringer om jeg skal kalle det dèt, kjenner litt stikking på venstre eggstokk og litt tak bak i korsryggen.

Opplevde nå i kveld etter at jeg hadde vært på do blod på papiret. Er 5+1, kan det være festeblødning ? Ikke sånn knallrødt rødt, så ut som det var litt utvannet i rødfargen.

Har fått en del murringer om jeg skal kalle det dèt, kjenner litt stikking på venstre eggstokk og litt tak bak i korsryggen.
Det er helt vanlig å få en liten blødning og ha murringer og stikkinger tidlig i svangerskap. Du kan nok merke at det vil komme litt rester av blod blandet med utflod i noen dager etterpå. Det er mye som skjer i kroppen under graviditeten. Prøv å ikke få panikk (som jeg gjorde o_O :laughing002 )

Jeg har hatt litt lysebrunt/lysgult utflod de siste to dagene. Blir litt nervøs av det. Bare det ikke utvikler seg til noe mer. Samtidig så kan det jo vært uskyldig… Har fortsatt SA’en fra forrige graviditet sterkt i minne.

Da gikk det fra litt lyserosa>litt brun spotting>mer brun spotting >konstante menssmerter i 24 timer som ikke ga seg> mer og mer brunt blod > masse mørkerødt blod. :nailbiting:

Ah. Og i dag kom det mer utvannet brunt. Så så ble jeg så kvalm og uvel at jeg klarte ikke å dusje etterpå. Blir hjemmedag i dag..

Jeg venter på hcg test nummer 2 i dag!! Kan tro jeg fikk hjertet i halsen, legesenteret ringte nå når de åpnet, men heldigvis gjaldt det noe annet! Håper så inderlig at hcg er on track! Har egentlig meldt meg ut og takket for meg her på forumet etter jeg hadde litt mer rød blødning. Men er startet på cyclogest og spottingen har gitt seg veldig, så er ikke ute før jeg er ute :smiley-angelic001 :Heartred

Jeg venter på hcg test nummer 2 i dag!! Kan tro jeg fikk hjertet i halsen, legesenteret ringte nå når de åpnet, men heldigvis gjaldt det noe annet! Håper så inderlig at hcg er on track! Har egentlig meldt meg ut og takket for meg her på forumet etter jeg hadde litt mer rød blødning. Men er startet på cyclogest og spottingen har gitt seg veldig, så er ikke ute før jeg er ute :smiley-angelic001 :Heartred
Jeg håper alt går bra for deg. Jeg venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan snakke med de. Knakk helt da jeg syntes det tok seg opp i dag.

Jeg håper alt går bra for deg. Jeg venter på at legekontoret skal åpne så jeg kan snakke med de. Knakk helt da jeg syntes det tok seg opp i dag.
Det er altså så slitende å IKKE VITE!! :sad015 Sist graviditet (mistet i uke 16+1). Blødde jeg av og på hele tiden, alt fra spotting til styrtblødninger. Men alt gikk fint med blødningene, helt til det ikke gjorde det. Men det skyldtes nok unormalt stor morkake (så var nok der problemet låg).

Så nå når jeg spotter slik som dette denne gangen også så er det vanskelig å holde håpet oppe.

Håper sporene våre klorer seg fast:smiley-angelic001:Heartred

Ingen ting hadde vært bedre enn at det går bra. Det høres helt grusomt ut det du opplevde så jeg forstår godt at det sitter i kroppen.

Legekontoret opp igjen. Var ikke noe legen kunne gjøre så det var egentlig bare å avvente og se om det gir seg eller blir verre.

Back
Topp