Spotting

Pjusken90

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Hei! Er rundt uke 6+4 hvis jeg har regnet riktig, og Torsdag merket jeg at jeg spottet noe. Ikke noe i trusa, men kun når jeg tørket meg. Det ble kun med det, ikke noe smerter eller noe deretter. Har jo selvsagt googlet meg ihjel etter dette, og fant like mange som det har endt godt med som ikke. Noen her inne som har opplevd spotting rundt uke 6? Eller generelt sett.

Hei:) krysser fingrene for at det er helt uskyldig!
Har selv spottet siden 6+5 og har vært på flere ultralyder og sett en sprell levende bønne med hjerteslag <3 skjønner godt at du blir nervøs, kanskje du kan reise å ta en tidlig ultralyd for å få svar? Krysser alt jeg kan for deg<3

Ja, ikke denne gang men i begge forrige svangerskap. Lettblødende livmorhals, og i første svangerskap hadde jeg en polypp som blødde også.

Jeg hadde et par dager med spotting rundt uke 5 også hadde jeg er par dager igjen i uke 7. Begge gangene var det litt i truseinnlegget, men ikke så mye på papiret. Begge gangene hadde jeg følt meg ekstra sliten dagen i forveien, så jeg tror for min del at det henger sammen med at jeg har tatt meg ut for mye i aktivitet osv.
Spotting hadde jeg i forrige svangerskap også, og det var vellykket.

Jeg har hatt litt spotting med tvillingene. Var på ultralyd i uke 8 og så to sprell levende småttinger. Spotting er visst temmelig harmløst virker det som.
Hadde ingenting i første svangerskap med lillemor.

Back
Topp