Spotting

Happymomy

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Er 3+6 Idag. Begynte å spotte fra igår ettermiddag. Veldig lite og lysebrun. Ingen sterke menssmerter. Litt stikking og murring av og på. Går på progestron vagitorier (lutinus) kan dette være en årsak? Det står på pakningsvedleget at vaginal blødning kan være en bivirkning men det er ikke friskt blod
IKM imorgen 7.august. Håper at jeg ikke mister.
 
Last edited:
Er 3+6 Idag. Begynte å spotte fra igår ettermiddag. Veldig lite og lysebrun. Ingen sterke menssmerter. Litt stikking og murring av og på. Går på progestron vagitorier (lutinus) kan dette være en årsak? Det står på pakningsvedleget at vaginal blødning kan være en bivirkning men det er ikke friskt blod
IKM imorgen 7.august. Håper at jeg ikke mister.

Høres desverre ut som da jeg mistet:/ men trenger jo ikke å være der! jeg kjenner ikke til medisinen din, tenker du bare må ha is i magen og følge med videre. Håper virkelig dette bare er en bivirkning. Sender varme tanker<3
 
Ikke noe positivt tegn. Oppdater hvordan det går.
 
Høres desverre ut som da jeg mistet:/ men trenger jo ikke å være der! jeg kjenner ikke til medisinen din, tenker du bare må ha is i magen og følge med videre. Håper virkelig dette bare er en bivirkning. Sender varme tanker<3

Enig med Prøver, tror desverre du bare må prøve å ha is i magen og avvente og se.
Håper det er helt uskyldig, en bivirkning og St dette går bra.
God klem :Heartred Hold oss oppdatert
 
Krysser fingrene for deg og vårspira :Heartred
 
Hvordan går det i dag? :Heartred

Spotting KAN også være helt ufarlig. Sånn er det jo bare :)
 
Hei alle sammen
Takk for alle svar. Man føler seg ikke ensom her inne [emoji173]️
Idag IKM (4+0) tok en ny test digitalt men ikke på morgenurin og det viste gravid 2-3. Testen på fredag 3+3 viste gravid 1-2. Dette viser økning.
Dro til legekontoret rett etter og ba om blodprøver for å måle hcg. Skal ta en ny prøve på torsdag for å sjekke om stigningen er normal.
Det er fortsatt litt blødning men ikke mens og ikke mensesmerter.
 
Hei alle sammen
Takk for alle svar. Man føler seg ikke ensom her inne [emoji173]️
Idag IKM (4+0) tok en ny test digitalt men ikke på morgenurin og det viste gravid 2-3. Testen på fredag 3+3 viste gravid 1-2. Dette viser økning.
Dro til legekontoret rett etter og ba om blodprøver for å måle hcg. Skal ta en ny prøve på torsdag for å sjekke om stigningen er normal.
Det er fortsatt litt blødning men ikke mens og ikke mensesmerter.

Godt å høre at det er stigning og at du har fått ta blodprøver hos legen.
Det ser jo lovende ut og at dette da trolig bare er en uskyldig blødning.
Håper det går bedre med deg og at lille spire nå må holde seg på plass helt til termin :Heartred
 
Godt å høre at det er stigning og at du har fått ta blodprøver hos legen.
Det ser jo lovende ut og at dette da trolig bare er en uskyldig blødning.
Håper det går bedre med deg og at lille spire nå må holde seg på plass helt til termin :Heartred

Tusen takk [emoji4][emoji173]️ kommer til å oppdatere her om 2 dager. Venting er det verste jeg vet
 
Hei alle sammen
Takk for alle svar. Man føler seg ikke ensom her inne [emoji173]️
Idag IKM (4+0) tok en ny test digitalt men ikke på morgenurin og det viste gravid 2-3. Testen på fredag 3+3 viste gravid 1-2. Dette viser økning.
Dro til legekontoret rett etter og ba om blodprøver for å måle hcg. Skal ta en ny prøve på torsdag for å sjekke om stigningen er normal.
Det er fortsatt litt blødning men ikke mens og ikke mensesmerter.

det er veldig positivt at du fikk 2-3! hos meg sank hcg ganske raskt etter jeg spottet første gang
 
Tusen takk [emoji173]️
Det jeg ikke kjønner er at hvorfor det er så mye smerter på høyresiden av livmoren. Jeg kan ikke ligge på høyre siden eller når jeg sitter på sofaen kan jeg ikke ta føttene mine opp og ha knærne i fanget. Jeg er veldig redd for at det er exu graviditet. Gynekologen min er på ferie og kommer tilbake 20.august.
 
Back
Topp