Spotting

Spottet med første, det var brun utflod og ikke noe ferskt blod.. Og det gikk iallefall bra :-) Har hørt/lest at det kan være vanlig med spotting og blødninger i svangerskapet uten at noe går galt. Håper alt går bra med deg :-)

Takk for fine ord og lykkeønskninger :-)

Uff, det er så kjipt! Vi fortjener ikke dette her... Har det tatt seg mer opp nå?

Det har tatt seg opp ganske mye. Er akkurat som en vanlig menstruasjon nå... Kjenner det er en kjip kveld og er veldig forberedt på å høre at det er SA. Skal komme meg til legen i morgen men magefølelsen er veldig dårlig....

Hvem, hva, hvor? :-) haha.. Ser ikke noe verktøylinje jeg? Ser ingen ruter med smiley i heller.. Merkelig..
Hvis du skriver fea mobil kommer det ikke opp, kun på pc. For å få frem tegn med mobil må du bare kombinere ulike varianter av disse tegnene: : - ) ; - ) : - P : - / osv. Da blir det dette: :-) ;-) :-P :-/

Det har tatt seg opp ganske mye. Er akkurat som en vanlig menstruasjon nå... Kjenner det er en kjip kveld og er veldig forberedt på å høre at det er SA. Skal komme meg til legen i morgen men magefølelsen er veldig dårlig....
Håper virkelig ikke det er en SA. :-( Krysser fingrene for både deg og Medexa for at det går bra. ❤

Ånei, det var jo ikke noe bra. Håper og krysser fingrer for at det går bra! Begynte du å spotte i dag? Jeg heier på meg og deg :-)

Ånei, det var jo ikke noe bra. Håper og krysser fingrer for at det går bra! Begynte du å spotte i dag? Jeg heier på meg og deg :-)

Ja, begynte i dag men gikk ganske fort til å bli blødning. Må ha tampong og det har blødd i noen timer nå :-/ Men hører jo om solskinnshistorier hvor folk blør og det går fint. Får håpe jeg er en av de....

Ja da har det tatt seg opp og regner med at det er en SA :-( det er så urettferdig... Så da forlater jeg nok dere snart, ønsker dere alle lykke til videre! Dere har ikke lov å følge etter...!

Ja da har det tatt seg opp og regner med at det er en SA :-( det er så urettferdig... Så da forlater jeg nok dere snart, ønsker dere alle lykke til videre! Dere har ikke lov å følge etter...!
Ååååååhh :(
Syns det er for mange som mister nå!!
Håååper det ikke er sa og at du holder deg her med oss! <3

Nei, det er ikke sant! Ikke forlat oss før du er sikker da! Trenger ikke være SA! Dra til legen, be om tidlig ul innvendig!
Håper og krysser fingra for at det går bra ❤️

Nei, dette skulle jo gå bra for hvertfall en av oss :-( Kom deg til legen før du gir opp helt. Jeg har legetime i dag så får snart høre. Lykke til <3

Nei, dette skulle jo gå bra for hvertfall en av oss :-( Kom deg til legen før du gir opp helt. Jeg har legetime i dag så får snart høre. Lykke til <3

Ja det burde det virkelig!! Det er ikkje fortjent for noen av oss.. Er det privat du er hos i dag? UL liksom? Jeg sendte forespørsel om legetime i går, venter på svar. Er det like mye blod hos deg i dag? Som vanlig mensen? Og friskt, rødt? Masse lykke til hos legen, håper på det beste for deg!

Huff, håper det bare er ufarlige blødninger for dere, og at dette går bra!<3

Takk, dere er gode! ❤️<3

Vil bare komme med en liten solskinnshistorie om min mor, når hun gikk gravid med min lillesøster for 5 år siden..

Hun arbeidet ute , og begynte å blø ganske kraftig (tidlig i svangerskapet).. Blødde igjennom klærne så hun måtte dra hjem fra jobb. Men lillesøster klamret seg fast <3 og til tross for at mamma blødde jevnlig (og mye!) i mnd som kom så gikk alt bra:-) fra og med uke 20 fikk hun beskjed om å ligge mest mulig, og ble sykemeldt, men da hadde hun jo også blødd i lang tid:-)

Krysser fingrene <3

Nei og nei! Unner dere SÅ en opptur nå. Det er bra mange som opplever dette skjønner jeg nå! Ved mine to tidligere svangerskap tenkte jeg ærlig talt ikke så mye over at det kunne skje, da var jeg lykkelig uniformert. Om det er SA så håper jeg på at dere snart er tilbake igjen med spirer som sitter fort igjen. Ser jo at det er mange som har mista som er fort på banen igjen ❤ Men vi vil jo aller aller helst ha dere HER i novembergruppa.

Ja det burde det virkelig!! Det er ikkje fortjent for noen av oss.. Er det privat du er hos i dag? UL liksom? Jeg sendte forespørsel om legetime i går, venter på svar. Er det like mye blod hos deg i dag? Som vanlig mensen? Og friskt, rødt? Masse lykke til hos legen, håper på det beste for deg!

Hvordan gikk det Mymlen??

Når jeg bare har mørkt blod/utflod, har nesten ikke kommet noe på bindet i dag, bare når jeg tørker meg. Men det er altså mørkt, har ikke hatt noe friskt, rødt blod. Hva tror dere om det? Er det positivt eller negativt?

Når jeg bare har mørkt blod/utflod, har nesten ikke kommet noe på bindet i dag, bare når jeg tørker meg. Men det er altså mørkt, har ikke hatt noe friskt, rødt blod. Hva tror dere om det? Er det positivt eller negativt?
Vanskelig å si. Har du vært i kontakt med lege?

Back
Topp