"Spotting"

•Ellibelli•

Gift med forumet
Noen som har noen gode historier de vil berolige meg med? :(
Gikk på do i stad, og da var det rosa på papiret - akkurat sånn som det starta da jeg hadde SA i august :( er så redd for å miste nok en gang nå! :(

Har hørt at veldig mange opplever at de spotter/har en blødning i første trimerster, og at det ofte går bra:-), men skjønner at du er redd siden du har en dårlig erfaring med det.

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning ❤

Men hvis du er veldig redd og trenger å bli beroliget så hadde jeg gått til lege imorgen og målt hcg og så målt igjen på mandag, hvis hcg stiger som det skal så betyr jo det at alt er bra :-)
Hvor langt er du på vei? For tidlig med ultralyd?

Men så lenge du ikke blør kraftig med klumper og har veldig sterke smerter så skal det nok gå helt fint.

Klem til deg❤

Har hørt at veldig mange opplever at de spotter/har en blødning i første trimerster, og at det ofte går bra:-), men skjønner at du er redd siden du har en dårlig erfaring med det.

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning ❤

Men hvis du er veldig redd og trenger å bli beroliget så hadde jeg gått til lege imorgen og målt hcg og så målt igjen på mandag, hvis hcg stiger som det skal så betyr jo det at alt er bra :-)
Hvor langt er du på vei? For tidlig med ultralyd?

Men så lenge du ikke blør kraftig med klumper og har veldig sterke smerter så skal det nok gå helt fint.

Klem til deg❤
Tusen takk <3

Jeg er 7+3 i dag, så det er liksom ikke noe som skal "feste seg" heller på en måte :/

Jeg har fått time til ultralyd 27.oktober, for de hadde ingen tidligere timer :/
Eneste problemet mitt er at jeg MÅ på skolen i morra, og har fastlege to timer unna skolen, hvis ikke hadde jeg nok kanskje reist innom det ja..

I august så var det rosa første dagen, andre dagen ble det ordentlig blødning, to dager etter så kom alt ut.. Æsj :( jeg får vel bare stålsette meg for uansett hva som skjer :(

Tusen takk <3

Jeg er 7+3 i dag, så det er liksom ikke noe som skal "feste seg" heller på en måte :/

Jeg har fått time til ultralyd 27.oktober, for de hadde ingen tidligere timer :/
Eneste problemet mitt er at jeg MÅ på skolen i morra, og har fastlege to timer unna skolen, hvis ikke hadde jeg nok kanskje reist innom det ja..

I august så var det rosa første dagen, andre dagen ble det ordentlig blødning, to dager etter så kom alt ut.. Æsj :( jeg får vel bare stålsette meg for uansett hva som skjer :(

Så tøff du er som klarer å tenke på skolen nå<3

Håper at det bare blir med den rosa utfloden, for da kommer det nok fra at slimhinnene i sjeden er veldig skjøre når man er gravid, har du mye smerter?
En kan blø mye fra slimhinnene uten at det er noe farlig:-)

Så tøff du er som klarer å tenke på skolen nå<3

Håper at det bare blir med den rosa utfloden, for da kommer det nok fra at slimhinnene i sjeden er veldig skjøre når man er gravid, har du mye smerter?
En kan blø mye fra slimhinnene uten at det er noe farlig:-)
Jeg går deltidsstudie, og vi har et strengt oppmøtekrav :( så vi kan ikke være borte mer enn 3 dager hvert semester..

Takk <3 nei, har i grunnen ikke noe vondt, men kvalmen endra seg i kveld (fra sinnsyk kvalme hver eneste dag nå, til nå er det bare halsbrann) og det småmurrer bittelitt..

Krysser fingrene for deg ! Jeg selv ville nok bestilt meg en ul time (privat) for de får man ofte på dagen :)

Men om du går til legen å sier at du er veldig redd så har de nok akutttimer. Jeg ble tatt inn på dagen da jeg for lenge siden gikk til lege med blødning, endte ikke bra, men hadde fryktelig mye smerter da, har mistet 2 ganger og har hatt så mye smerter at jeg nesten ikke har klart å stå på bena.

Så etter min erfaring så skal det mye blod og mye smerter til for å miste

Men om du går til legen å sier at du er veldig redd så har de nok akutttimer. Jeg ble tatt inn på dagen da jeg for lenge siden gikk til lege med blødning, endte ikke bra, men hadde fryktelig mye smerter da, har mistet 2 ganger og har hatt så mye smerter at jeg nesten ikke har klart å stå på bena.

Så etter min erfaring så skal det mye blod og mye smerter til for å miste
Men hva kan legen hjelpe meg med i så tilfelle?
Sist hadde jeg bare murringer før jeg mista, ikke veldig vondt..

Krysser fingrene for deg ! Jeg selv ville nok bestilt meg en ul time (privat) for de får man ofte på dagen :)
Jeg har ul-time tirsdag om rett under to uker, men jeg vet ikke om noen steder de kan ha kortere ventetid jeg? Jeg skal til gynekologklinikk, ikke på sykehuset..

Men hva kan legen hjelpe meg med i så tilfelle?
Sist hadde jeg bare murringer før jeg mista, ikke veldig vondt..

Legen sendte meg bare til ul, men fikk komme opp på sykehuset med en gang og få ul :-), tenkte at det ikke var så greit å vente I 2uker

Legen sendte meg bare til ul, men fikk komme opp på sykehuset med en gang og få ul :-), tenkte at det ikke var så greit å vente I 2uker
Vet ikke hva sykehuset sier, men jeg kan jo iallefall se an til i morra eller evnt mandag :)
Hadde jo vært greit å fått ul tidlig, men jeg blør jo ikke ennå, så jeg tror ikke sykehuset vil ta meg inn sånn sett..

Blod er alltid skremmende, men er ikke så uvanlig altså, hatt det både i første svangerskapet mitt ( og det gikk bra ) og har hatt det denne gangen også ( og så langt ser det ut til at det går bra ) Krysser fingrene for at det går bra for deg :)

Krysser fingrene for at alt er fint<3 hva med å bestille en privat ultralydtime? Sier du hva det gjelder får du nok hvertfall uansett komme inn i morgen!:) en time hos fastlege vil vel uansett ikke hjelpe før helga, får nok ikke svaret på hcg målingene før etter helga?:/

Krysser fingrene for at alt er fint<3 hva med å bestille en privat ultralydtime? Sier du hva det gjelder får du nok hvertfall uansett komme inn i morgen!:) en time hos fastlege vil vel uansett ikke hjelpe før helga, får nok ikke svaret på hcg målingene før etter helga?:/
Jeg så at volvat har ledige timer både i morra og på mandag, så jeg kan jo se an til i morra tidlig :) skulle ting gå gæli så kommer jeg til å merke det i natt, og kan bestille time eventuelt da i natt eller i morra tidlig :)

Vet ikke noe om dette med blødninger i svangerskap da jeg aldri har opplevd det som gravid, men etter siste døgns HCG-målinger vet jeg alt om å være bekymret:sorry:

Har ihvertfall hørt at det er veldig mange som spotter/småblør i svangerskapet uten at det er noe som helst galt. Krysser fingrene for at det er sånn for deg, sålenge det ikke er smerter er det vel et godt tegn:)

Stor klem, håper det går bra med alle oss usikre!

Back
Topp