Spotting

Putetrekk

Flørter med forumet
Noen som har opplevd å spotte/brunt utflod 5 dager før ikm? :/ aldri opplevd det før.. Er på dag 2 med spotting nå, brunt utflod og noe lyserosa, ikke frisk blødning..

Jeg begynte å spotte allerede 8 dpo denne pp. Aldri opplevd det før :/

Jeg spotter mye her og der.. sist spottet jeg 10 dpo og fren til mensen. Også nå spottet jeg i tre dager før el.

Spotter i hytt og pine dpo føler jeg. Både brunt og oransje og rødt

Sist tr spottet jeg først i 6 dager

Hadde det faktisk sånn den mnd jeg ble gravid. Nøyaktiv 4/5 dager før forventet mensen spottet jeg i to dager.
Åh, ga jo et lite håp! Spotter nesten ingenting, bare når jeg er på do.. Har litt mensmurringer. Hadde du noen menssymtomer ? Når fant du ut at du var gravid da? Gratulerer forresten :)

Åh, ga jo et lite håp! Spotter nesten ingenting, bare når jeg er på do.. Har litt mensmurringer. Hadde du noen menssymtomer ? Når fant du ut at du var gravid da? Gratulerer forresten :)
Graviditeten endte i SA i slutten av januar desverre:( Jeg var sånn 6 uker på vei da jeg fant ut at jeg var gravid. Trodde spottingen var den mensen jeg fikk den mnd fordi jeg hadde hatt så mye stress og psykiske påkjenninger, men det viste seg å være festeblødning i følge legen min iallefall..:)Tror ikke spottingen hadde noe sammenheng med at jeg mistet. Vent noen dager til, så tar du en test du:) Krysser fingrene!:D

Back
Topp