Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Å... Det går nok fint! Krysser fingrene for at spiren holder seg fast!! Jeg spotta litt i forrige svangerskap, og fikk beskjed om at det var helt normalt...(men føler jo nesten at alt er normalt...)
Skjønner akkurat hva du mener, jeg har spotta i fire dager, men ikke hver gang jeg har vært på do...men i dag har det foreløpig ikke være noe, så nå kjenner jeg at jeg slapper litt mer av!
like vanlig å blø litt som å ikke gjøre det jeg blødde en gang med største og fra uke 5-12 med minste. Ikke noen hyggelig opplevelse, men bør ikke være noe galt
Jeg spottet/blødde sist gang, hele første trimester pluss litt til, var sikker på at det var over mange ganger, men det gikk finfint og jeg fikk en frisk og fin baby
Nå begynte jeg å spotte denne gangen og 4+6 Følte med en gang at det var verdens undergang, og det gikk jo fint sist, og gjør sannsynligvis det nå og. Men gøy er det IKKE og jeg er kjempebekymret.
Det verste er jo at man bare må vente å se om man får vondt eller begynner å blø, her blir det garantert tidlig-UL, orker ikke gå ukevis å bekymre meg for knøttet i magen, og ikke vite om jeg kan glede meg eller ikke denne gangen og.
Jeg krysser fingre og tær for at det går bra med alle!