Spotting tidlig graviditeten

Sibee

Andre møte med forumet
Hei dere :happy:

Jeg er i dag 4+0 på vei. I går merket jeg at hadde lysbrun utflod og antar at det har kommet en dråpe blod. Utfloden var veldig lys men den var fortsatt litt lysebrun i fargen. Dette var kun på morgningen og sent på kvelden. Det er heldigvis ikke noe i dag enda. Jeg hadde en SA i august og har endelig blitt gravid igjen nå i mars.

Er det flere som opplever dette? Jeg er livredd for å begynne å blø mer og har et lite håp om at det kun er normal spotting :(:(
 
Jeg hadde i forrige graviditet som ikke varte lengre enn 2 dager. Gynokologen mente at det er festeblødning.
 
Er du sikker på at du er 4+0 idag, hadde du testet for EL, isåfall hadde du seinere EL ogdermed opplever du festenlødning. Festeblødning kan komme alt mellom dag 3 og 12 DPO
 
Er du sikker på at du er 4+0 idag, hadde du testet for EL, isåfall hadde du seinere EL ogdermed opplever du festenlødning. Festeblødning kan komme alt mellom dag 3 og 12 DPO

Ja, jeg er kan være 4+1, men mest sannsynlig 4+0. Jeg har eggløsningssmerter hver mnd, så er 100% sikker på det. jeg hadde festeblødning 5-6 dpo for over en uke siden. Så om det ikke var noe som «hang igjen» etter det så må det ha vært noe annet :sorry: det har fortsatt ikke kommet noe i dag, så jeg har fortsatt håp :smiley-angelic001
 
Ja, jeg er kan være 4+1, men mest sannsynlig 4+0. Jeg har eggløsningssmerter hver mnd, så er 100% sikker på det. jeg hadde festeblødning 5-6 dpo for over en uke siden. Så om det ikke var noe som «hang igjen» etter det så må det ha vært noe annet :sorry: det har fortsatt ikke kommet noe i dag, så jeg har fortsatt håp :smiley-angelic001

Håper det er en uskyldig blødning/spotting :smiley-angelic001
 
Sniker!
Jeg spottet en dag før IKM, så hadde jeg et par dager i uke 5 og starten av uke 6 med litt spotting. Tidlig ul uke 7+1 viste spire med bankende hjerte. Ikke spottet siden. Er 8+2 i dag.
 
Slimhinnene blør også lettere ved graviditet, så kan være bare det også tenker jeg:)
 
Sniker. Spottet i ei uke, fra noen dager før ikm til noen dager etter. Mest kom det to dager etter ikm, da var det tydelig blod i do og på papir. 13+5 i dag med tilsynelatende friskt foster :)
 
Hei. Jeg er 5+2 og begynte selv å spotte når jeg var på toalettet i dag. Ingen tidligere SA, har ei jente på snart 10 år. Ble redd og usikker selv da dette er nytt for meg. Men ingen smerter i mage eller stikninger. Det er bare lyst rosa så vidt på papiret når jeg tørker meg. Håper det er bare spotting å det går bra me oss ❤️

Håper det går bra med deg også og at du bare spotter litt ❤️
 
Hei. Jeg er i dag 5+6. Jeg fikk en liten blødning 11 dager etter eggløsning, deretter igjen litt blod dagen jeg skulle ha mensen, altså 13 dager etter eggløsning. Hadde skikkelige ryggmenssmerter og tok smertestillende når jeg la meg i full tro at mensen kom. Men neida. Hele den første uken som gravid hadde jeg myyye rare smerter, press og stikk overalt fra navlen og ned.
 
Kom litt blod her for noen dager siden (7+1 i dag), og var livredd for SA.. men tenkte at så lenge jeg ikke har smerter og det ikke kommer mer, så går det vel bra. Det ga seg samme dagen, så da tenkte jeg vel riktig.

Alltid skummelt når sånt skjer, men har hørt at så lenge man ikke har smerter og det øker på, så pleier det gå fint:love7
 
Back
Topp