Spotting og mensmurringer

Sofiegirl92

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Julemiraklene 2025
Heisann.
Jeg er 5+2 i, uke 6 hvertfall . Om jeg har telt riktig. Litt uregelmessig. For en uke siden fikk jeg mens murringer ,men kun litt spotting på papiret Fikk svakt positive tester før veldig positiv lørdag og søndag. Jeg hadde mensmurringer frem til igår, og nå litt større blødning typ truseinnlegg. Men ligner ikke mensen liksom. Ingen press eller strekk i magen. Jeg er derimot trøtt, uggen og samtidig sulten, og må tisse hele tiden.
Jeg blir helt tullete av dette. Flere som har opplevd sånne småblødninger uten at det var noe annet enn det? Jeg har legetime 15 og time hos gynekolog 19.

Hadde en kjempeblødning over 5 dager med klumper og alt.. er fortsatt gravid i følge målingene av hCG hos legen via blod.
Venter enda på svaret på den siste prøven, men det kan absolutt gå bra selv om du blør :Heartred

Så godt å høre er første gangen så ekstra skummelt disse ukene her.
Men er ganske økende kvalm så prøver å tenke at det er et godt tegn.

Har hatt spotting og lett blødning i alle mine svangerskap, også nå siden rundt uke 5. Har hatt UL men alt så normalt ut for så langt på vei, men ble bedt om å komme til ny UL om en uke eller litt mer. Har vært samme historie med mine 3 barn men da hadde jeg ul i uke 6 og noen dager og da har de sett liv.
Blødning kan forekomme tidlig i svangerskapet, men sikkert lurt å fortelle legen din.

Jeg skal spørre. Får bare krysse fingrene frem til 15. Har ikke vondt, ser liksom for meg at jeg hadde merket det hvis jeg mistet? Fortsatt bare litt, og symptomer jeg aldri pleier å ha ellers.

Jeg skal spørre. Får bare krysse fingrene frem til 15. Har ikke vondt, ser liksom for meg at jeg hadde merket det hvis jeg mistet? Fortsatt bare litt, og symptomer jeg aldri pleier å ha ellers.
Du vil nok merke det om det er SA ja. Fikk beskjed av gyn om å komme inn til ny UL dersom jeg blødde mer eller fikk smerter.

Back
Topp