Spotting og økende mensmurringer :(

boyswillbeboys

Flørter med forumet
Ser ut som jeg kanskje må melde meg ut av februar2015 :(
Har spottet siden lørdagskveld og idag kom mensmurringene :( Er 10+0 på onsdag, og skal til planlagt tidlig UL. Er redd jeg får samme beskjed som sist. Opplevde MA i uke 18 (foster var på str 13uker) like før jul. Dette svangerskapet har jeg gått på Albyl-E. Har to friske graviditeter bak meg. Trodde virkelig det kom til å gå bra denne gangen, men med et svangerskap uten symptomer og nå spotting....ser ikke så veldig positivt ut :,(

Uff, trist å lese... Håper det ikke er så ille som du tror! Ønsker deg alle lykke til på onsdag!!

Venter på et lite nurk i februar ♥

Huff, lykke til på onsdag!

Men du går jo på albyl-e!? Da er det helt vanlig å spotte litt. Jeg går på det og Klexane, og jeg har spottet brunt to ganger (med mensmurringer), og her er det liv og 11+1 i dag. Ikke ta sorgene på forskudd! Jeg krysser fingrene for deg og tror dette går bra! :D Opplevde også en MA (ikke så sent som deg, det ble oppdaget i uke 11 sist) og har derfor hatt veldig negative tanker selv dette svangerskapet. Men, det ser ut til å gå bra denne gangen, og det gjør det nok med deg også! :) Oppdater oss etter onsdag, selv skal jeg på ny UL i morgen.Gruer meg alltid litt uansett :P

Det har desverre gått over til friskt blod, og mer murringer. Hadde samme tankene ang Albyl, men det ser ut som om dette ender i SA :( Har heldigvis UL på onsdag, så får prate med gynekologen som jeg hadde sist.

Helt grusom følelse uansett, men ved MA'en gikk jeg uvitende lykkelig frem til uke 18. Da føler jeg at SA er "bedre".

Trist :,(

Ånei :( Håper det e ein uskyldig blødning <3 masse lykke til på onsdag!! Skal krysse fingrene for deg :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Hvordan går det med deg i dag?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blør som en vanlig menstruasjon. Litt "annerledes" menssmerter enn vanlig, men ikke sterkere enn vanlig. Er forberedt på at det er over for min del denne gang

Skulle bare ønske at kroppen min ordnet opp selv, men mtp at den ikke gjorde det sist heller så. Har heldigvis UL-time tidlig imorgen.

Den lille sluttet å vekse for 2-3uker siden. Så da er det min andre MA på et halvt år.
Har allerede vært på sykehuset og hatt utskrapning. Melder meg da ut av Februar 2015 Ønsker alle lykke til videre, og satser på at jeg er den siste som forlater denne gruppen!!

Det var fryktelig trist å høre. Vet ikke hva jeg skal si så sender deg heller en stor klem!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Huffda, det var trist å lese.. Håper det går bra med deg og at en ny spire klorer seg fast snart!

Utrolig leit å lese! Håper virkelig du snart kan melde deg inn i et nytt terminforum og bli der hele veien ut svangerskapet!

Fra mobil.

Så utrolig leit :( Lykke til videre <3

❤️Februar 2015❤️

Det var trist å høre. Håper du snart er gravid igjen, og at neste svangerskap går hele løpet så du ender opp med en fiks ferdig frisk baby.

Så utrolig trist :-( Håper det går bra med deg <3

Å nei... Veldig trist :( Håper virkelig du slipper noe mer tull nå, og at neste gang så sitter spiren i 9 mnd!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp