Spotting, mange som har det?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg har spottet brunt i fire dager nå, mens testene har gått fra usynlige streker til svake, men veldig tydelige streker. Hadde verken spotting eller blødning sist, så jeg liker det ikke helt, men leser jo at det skal være normalt. Er det mange av dere andre som spotter, eller har spottet? Hvor lenge varte det evt? :)

Jeg har spottet brunt i fire dager nå, mens testene har gått fra usynlige streker til svake, men veldig tydelige streker. Hadde verken spotting eller blødning sist, så jeg liker det ikke helt, men leser jo at det skal være normalt. Er det mange av dere andre som spotter, eller har spottet? Hvor lenge varte det evt? :)
Eg har spotte i to veke men de Va fra veke 5 til 7 :/ Va veldig urolig og trudde at de gjekk ik denne gongen heller, men heldigvis so går de bra:) Er strax i veke 15:)

Eg har spotte i to veke men de Va fra veke 5 til 7 :/ Va veldig urolig og trudde at de gjekk ik denne gongen heller, men heldigvis so går de bra:) Er strax i veke 15:)

Såå godt å høre :)

Spotter nå :( jeg håper det går bra og at det ikke ender i sa. Er 6+1 og vår første...

Spotter nå :( jeg håper det går bra og at det ikke ender i sa. Er 6+1 og vår første...

Uff, krysser fingrene! Det er kjempeskummelt, men er jo mange som spotter og alt går bra også.

Jeg har spottet hver dag siden 4dpo. Lys rosa for det meste, bortsett fra 9dpo da jeg blødde tydelig en kort periode. Bekymrer meg ikke for dette heldigvis :)
4+1 i dag

Uff, krysser fingrene! Det er kjempeskummelt, men er jo mange som spotter og alt går bra også.
Heldigvis ikke noe mer nå. Dere som har hatt SA, hvordan utartet det seg? Med litt spotting, før det ble verre og verre med ferskt blod og magesmerter?

Hos meg var det plutselig blødning, men jeg fikk aldri sterke tester heller.

Første svangerskap gikk fint, hadde et par ufarlige småblødninger, andre gangen spottet jeg mange ganger og endte i MA, tredje gangen nå blødde jeg plutselig 4+5 og det var en SA.

Siste nå var så tidlig at jeg regner med en vanlig mens.

Jeg spotter litt dvs. Noen dråper , og murringer så blir litt bekymret i dag :-(
Er litt brunt.... Normalt tro.... Håper det?

Jeg spotter litt dvs. Noen dråper , og murringer så blir litt bekymret i dag :-(
Er litt brunt.... Normalt tro.... Håper det?

Tror det er helt normalt ja, hadde samme selv. Ørlitegrann gulbrun farge på utfloden nå, har definitivt roet seg :)

Takk for svar , prøve å ikke bekymre meg. Sånn blir det når ønsket om en beby er så sterkt :-)

Da har jeg også blødd litt idag. Både litt friskt ellers brunt, men ingen smerter. Varte ca 3-4 timer. Så nå får vi se hva som skjer videre:-( er 6+2 idag...

Takk for svar , prøve å ikke bekymre meg. Sånn blir det når ønsket om en beby er så sterkt :-)

Klart, er kjempeskummelt med slikt når man tror man kan miste osv.

Jeg har forhørt meg litt rundt, ettersom jeg også oppdaget spotting her om dagen. Var da 6+1, har hørt at det er veldig normalt og at ei venninne opplevde det samme i uke 6. Hun hadde på den tid dratt til legen og fått høre at hun skulle ta det med ro og ikke løfte tungt.

Det er heldigvis ikke mer rent blod nå, men jeg sjekker jevnlig :\ uke 6+3 nå.

Dette skal nok gå bra jenter! :)

Jeg har forhørt meg litt rundt, ettersom jeg også oppdaget spotting her om dagen. Var da 6+1, har hørt at det er veldig normalt og at ei venninne opplevde det samme i uke 6. Hun hadde på den tid dratt til legen og fått høre at hun skulle ta det med ro og ikke løfte tungt.

Det er heldigvis ikke mer rent blod nå, men jeg sjekker jevnlig :\ uke 6+3 nå.

Dette skal nok gå bra jenter! :)

Da er vi i samme situasjon da.
Sist jeg blødde i uke 6 var det mer enn denne gangen og endte i hasteoperasjon 6+6 pga exu og måtte fjerne egglederen babyen lå i:-( holdt på å sprekke og jeg blødde inn i buken...
Så håper at dette ender mye bedre enn sist.

Jeg ville bare snike innom denne tråden og si at rundt 20-25 % av alle som føder til termin har opplevd blødninger i første trimester. Det er veldig mange tusen kvinner i Norge hvert år. ❤️

Back
Topp