Spotting i uke 21

Mamabear03

Flørter med forumet
Hei!
Jeg har begynt å spotte litt brunt blod/utflod. Det er snakk om noen dråper, og tidligere hadde jeg smerter på venstre side av hoften/magen.

Smertene og spottingen har begynt å gi seg nå, men bør jeg være bekymret?

Hei!
Jeg har begynt å spotte litt brunt blod/utflod. Det er snakk om noen dråper, og tidligere hadde jeg smerter på venstre side av hoften/magen.

Smertene og spottingen har begynt å gi seg nå, men bør jeg være bekymret?
Jeg spottet til og fra sent i forrige svangerskap. Fra uke 6-25 mener jeg. Hadde en episode i uke 20 der jeg hadde veldig vondt på siden av magen en hel dag, med påfølgende spotting dagen etter. Ble dritnervøs, men alt var bra. Har spottet i dette også, men det ga seg i uke 19. Kjenner du liv da? :)

Jeg spottet til og fra sent i forrige svangerskap. Fra uke 6-25 mener jeg. Hadde en episode i uke 20 der jeg hadde veldig vondt på siden av magen en hel dag, med påfølgende spotting dagen etter. Ble dritnervøs, men alt var bra. Har spottet i dette også, men det ga seg i uke 19. Kjenner du liv da? :)
Takk for svar! Jeg har vært veldig bekymret! Jeg kjenner liv og nå har det gitt seg så kanskje det var bare jeg som bekymret meg litt for mye

Har spottet hele svangerskapet, senest for en uke eller to siden. Er 22+3 nå. Er visst bare skjøre slimhinner.

Back
Topp