Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
<3Mange klemmer til deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3Mange klemmer til deg.
<3Å nei! Så utrolig urettferdig!sender en klem
![]()
Nei tror ikke det.. Mye stress denne uka og onsdag var jeg helt utav meg sjøl..
Hvordan går det med deg da?Huff, så tristgår og venter på en SA selv etter mange dager med blødninger. Men det er vel ikke sex som er grunnen til SA? Jeg tenker som så at det hadde nok skjedd uansett. Hadde en SA i desember, som startet rett etter en UL hvor de så at det ikke var et foster der (uke 7) så da var nok den innvendige staven bare utløsende årsak. Klart ingen trøst, men det er jo bedre når det skjer før enn senere. Håper det går bra med deg og at spiren sitter som den skal ved neste forsøk <3
Har blødd hele dagen så det er nok lite håp..Hvordan går det med deg? ❤
Sender deg mange varme klemmer ❤Har blødd hele dagen så det er nok lite håp..
Skal til legen onsdag.hadde en cyste i oktober som førte til SA så kan jo vere det samme nå.... :/Sender deg mange varme klemmer ❤
Stakkars deg. Krysser fingrene for at alt er bra. Lykke til!Skal til legen onsdag.hadde en cyste i oktober som førte til SA så kan jo vere det samme nå.... :/
TakkStakkars deg. Krysser fingrene for at alt er bra. Lykke til!
Hvordan går det med deg da?
Å nei. Krysser fingrene for at det var en uskyldig blødning og at alt er bra.Jeg blødde 4 dager rundt IKM men får fremdeles positive tester, så vet ikke noe mer før jeg skal på ultralyd på mandag. Men det var akkurat dette som skjedde i desember, og da var det bare en fostersekk og ikke et foster i livmoren. Regner med at det er en gjentagelse :/
Så kjedeligJeg blødde 4 dager rundt IKM men får fremdeles positive tester, så vet ikke noe mer før jeg skal på ultralyd på mandag. Men det var akkurat dette som skjedde i desember, og da var det bare en fostersekk og ikke et foster i livmoren. Regner med at det er en gjentagelse :/
Krysser fingrene for ossUff damen vi blir i det minste gravide, så jeg er sikker på at en spire klamrer seg fast ordentlig hos oss begge snart
![]()