Spotting etter sex?

Så leit å høre :( føler virkelig med deg, og håper virkelig det går bedre neste gang.

Så trist å høre :( Lykke til videre! ❤️

Huff, så trist :( går og venter på en SA selv etter mange dager med blødninger. Men det er vel ikke sex som er grunnen til SA? Jeg tenker som så at det hadde nok skjedd uansett. Hadde en SA i desember, som startet rett etter en UL hvor de så at det ikke var et foster der (uke 7) så da var nok den innvendige staven bare utløsende årsak. Klart ingen trøst, men det er jo bedre når det skjer før enn senere. Håper det går bra med deg og at spiren sitter som den skal ved neste forsøk <3
Hvordan går det med deg da?

Hvordan går det med deg da?

Jeg blødde 4 dager rundt IKM men får fremdeles positive tester, så vet ikke noe mer før jeg skal på ultralyd på mandag. Men det var akkurat dette som skjedde i desember, og da var det bare en fostersekk og ikke et foster i livmoren. Regner med at det er en gjentagelse :/

Jeg blødde 4 dager rundt IKM men får fremdeles positive tester, så vet ikke noe mer før jeg skal på ultralyd på mandag. Men det var akkurat dette som skjedde i desember, og da var det bare en fostersekk og ikke et foster i livmoren. Regner med at det er en gjentagelse :/
Å nei. Krysser fingrene for at det var en uskyldig blødning og at alt er bra.

Så kjedelig :( før jeg la meg i går kom det ut en rosa/rød klump og regner med det var lille spiren min :( akkurat slik som i oktober. Søren så uheldige vi skal vere!!!

Uff da :( men vi blir i det minste gravide, så jeg er sikker på at en spire klamrer seg fast ordentlig hos oss begge snart :)

Back
Topp