Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Har ved 2 tilfeller spotta litt dagen etter sex. Syns det er så ubehagelig...:-( Noen andre som har gjort det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke gjort det, men det er visstnok veldig vanligHar ved 2 tilfeller spotta litt dagen etter sex. Syns det er så ubehagelig...:-( Noen andre som har gjort det?
Det er så ekkelt :-( vet jo ikke hva jeg skal tenke. Begynnende SA i oktober starta slik...:-/Jeg har ikke gjort det, men det er visstnok veldig vanlig![]()
Da ville jeg tatt det litt med ro noen dager. Krysser fingrene for at alt er ok.Det er så ekkelt :-( vet jo ikke hva jeg skal tenke. Begynnende SA i oktober starta slik...:-/
Tror det er pga sex. Men man vet jo aldri. Begynte å spotte uke 5+5 sist,gikk i mange dager før jeg fikk SA 6+2.. Det er så nervepirrende...Da ville jeg tatt det litt med ro noen dager. Krysser fingrene for at alt er ok.
Uff... Blei litt bekymret...Æ tør ikke ha sex denne perioden æSka vent te æ har bekka 3 måna i såfall, sist endte i SA og da hadde æ sex og bløde. Så nu tør æ bare ikke <3 Bedre føre var
![]()
Takk for oppløftende svarDet er helt vanligblodkarene I underlivet utvider seg og blir skjøre så det blir lett småblødninger. Jeg hadde ikke vært bekymret hvis jeg var deg
![]()
Ja spørs om vi må vere litt obs! Vi har en regel på annenhver dagHar ikke opplevd det.. Men om jeg opplevde det ville jeg ha vært uten Sex en liten uke PGa at det hadde blitt for skummelt for meg![]()
Jeg bøyer meg i støvet for annenhver dag![]()
Starta med blødning i kveld og smerter i magen som kommer i bølger. Har tatt 2 paracet og gjør meg klar til SA nr 2 :-( takk for meg!

Mange klemmer til deg.Starta med blødning i kveld og smerter i magen som kommer i bølger. Har tatt 2 paracet og gjør meg klar til SA nr 2 :-( takk for meg!
Huff, så leitStarta med blødning i kveld og smerter i magen som kommer i bølger. Har tatt 2 paracet og gjør meg klar til SA nr 2 :-( takk for meg!
Jeg tror det er pga stress tidligere i uka med fagprøven og så enda det med stryk og det tok jeg veldig tungt på onsdag...Huff, så tristgår og venter på en SA selv etter mange dager med blødninger. Men det er vel ikke sex som er grunnen til SA? Jeg tenker som så at det hadde nok skjedd uansett. Hadde en SA i desember, som startet rett etter en UL hvor de så at det ikke var et foster der (uke 7) så da var nok den innvendige staven bare utløsende årsak. Klart ingen trøst, men det er jo bedre når det skjer før enn senere. Håper det går bra med deg og at spiren sitter som den skal ved neste forsøk <3
Nei tror ikke det.. Mye stress denne uka og onsdag var jeg helt utav meg sjøl..Huff, så leit![]()
Får håpe neste spire klorer seg fast da.
Men jeg tror ikke sexen har vært utløsende! Det skal ikke være farlig å ha sex tidlig i graviditeten..