Spotting etter gu

Care-bear

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Bør jeg bekymre meg? Var hos gu/tul igår. Alt så bra. Idag var det litt lyserosa på papiret. Har aldri skjedd meg før...

Bør jeg bekymre meg? Var hos gu/tul igår. Alt så bra. Idag var det litt lyserosa på papiret. Har aldri skjedd meg før...
Har hørt at det er veldig vanlig å blø litt etter en GU, så jeg ville ikke bekymret meg, med mindre det tar seg veldig opp. Er tross alt noen som har vært pirket på et sted som er veldig ømfintlig for tiden.

Man får jo skjørere slimhinner når man er gravid, så det er nok ingen ting å bekymre seg for! Jeg blødde f.eks neseblod stadig vekk sist jeg var gravid, men har aldri gjort det verken før eller siden.

Har hørt at det er veldig vanlig å blø litt etter en GU, så jeg ville ikke bekymret meg, med mindre det tar seg veldig opp. Er tross alt noen som har vært pirket på et sted som er veldig ømfintlig for tiden.
Man får jo skjørere slimhinner når man er gravid, så det er nok ingen ting å bekymre seg for! Jeg blødde f.eks neseblod stadig vekk sist jeg var gravid, men har aldri gjort det verken før eller siden.
Takk jenter❤️

Håper det er helt uskyldig. Jeg var hos gyn/ TUL på mandag. Innvendig. Ikke noe rosa eller blod etterpå, men dette er nok helt individuelt. Jeg hadde derimot litt rosa på papiret etter sex i uke 4. Ikke noe før eller etterpå.
Det er nok helt uskyldig så lenge det ikke tar seg opp. Og selv om det gjør det kan det være helt ufarlig. :-)

Hørt det er helt vanlig etter slike undersøkelser fordi slimhinnene i undelivet er så skjøre nå :)

Har lyserosa utflod hele tiden. Av og til mørk brunt.. alle jeg har snakket med har sakt at dette er helt normalt og at jeg skal slutte å se på papiret :)

Back
Topp