Spotting/blod

Ok. Men sa han noe om at han hadde kunnet se noe hvis du var på vei mot en SA, eller var det for tidlig å si noe om? Fint at du holder meg oppdatert! :)

Vært hos gyn nå, 5+4. Det var ikke stort å se. Vi kunne se plommesekken, men må tilbake om 2-3 uker for å se embryo :) Hvordan går det med spottingen?
 
Vært hos gyn nå, 5+4. Det var ikke stort å se. Vi kunne se plommesekken, men må tilbake om 2-3 uker for å se embryo :) Hvordan går det med spottingen?
Hei.
Da så. Men ble du noe beroliget med tanke på blødningen? Har det gitt seg?
Her har det gitt seg helt, så nå har jeg fått troa tilbake. Har lite symptomer annet enn ømme bryst og ofte sulten. :)
 
Hei.
Da så. Men ble du noe beroliget med tanke på blødningen? Har det gitt seg?
Her har det gitt seg helt, så nå har jeg fått troa tilbake. Har lite symptomer annet enn ømme bryst og ofte sulten. :)

Ja, igrunn. I dag er faktisk første dagen uten noe spotting i det hele tatt. Ble beroliget fordi han sa det ikke har vært noen sa og at alt så helt normalt ut. Tror nok vi må roe oss ned og ikke tenke at all blødning er farlig :) men var litt vanskelig en liten stund der :p
 
Er som sagt vanlig å ha en liten blødning rundt forventet mens. Jeg hadde bittelitt brunt for 1-2 uker siden, men ikke noe mer. De to gangene jeg hadde sa startet det med brun utflod, men i løpet av dagen/neste dag kom det mye friskt blod. Så om det ikke kommer noe mer tror jeg ikke du skal være så bekymret :) Krysser fingrene for deg!
 
Back
Topp