Spotter

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Åhhh, vet jo at det er normalt med litt blødning tidlig i svangerskapet men det er skikkelig nedtur når det skjer...blødde litt i april mnd og rundt tiden mens skulle kommet, og det samme skjer nå. Er ikke mye, men så slitsomt å oppleve:(

Har du lenge av gangen? Jeg har hatt et par runder også ca ett døgn før det gir seg. Har lurt på om det er omkring mens det skjer faktisk...

Skjønner at det er litt skummelt :/

Spotter du på samme tid som du egentlig skulle hatt mensen, eller bare ute av det blå?

Skummelt, men er vel ikke unormalt. Håper det bare er en uskyldig blødning, slimhinnen er jo også lettblødlig som gravid .

Skjønner at det er litt skummelt :/

Spotter du på samme tid som du egentlig skulle hatt mensen, eller bare ute av det blå?
Nei blør og etter samleie etc...så tydelig veldig skjør. Har ingen smerter men det kan og komme friskt blod, i små mengder. Skal til legen onsdag så får vel undersøkt det da...bare så ekkelt

Nei blør og etter samleie etc...så tydelig veldig skjør. Har ingen smerter men det kan og komme friskt blod, i små mengder. Skal til legen onsdag så får vel undersøkt det da...bare så ekkelt
Jeg blødde etter samleie her, for å si det sånn blir ikke mere av sånt nå midlertidig :smiley-ashamed008

Huff, godt du skal til legen snart! Krysser det jeg har for at det er uskyldig ❤️

Back
Topp