Spotter :(

Takk <3

Det tok seg opp litt på morgen i dag, men er ikke så mye at det kommer i bindet jeg har på.. Ikke er det skikkelig rødt heller.. Får papiret fult når jeg tørker, og har vært bittelitt koagulert.. Men er ikke den "flommen" av blod og annet som strømmer ut jeg har hatt før ved tidligere spontanaborter. Kjenner litt i korsryggen, og litt murringer i magen. Men ikke noe nevneverdig vondt..
Har sagt ifra til min nærmeste leder på jobb hvordan det ligger an. Så blir hjemme i morgen og på tirsdag. Var jo hos legen på fredag, hvor hun tok en gyn-undersøkelse, så tenker jeg tar en tlf dit og hører hvordan jeg skal gjøre det videre. Har veldig behov for den TUL timen jeg blir henvist til asap kjenner jeg... Har grått så mye i dag at jeg har migrenehode og er helt tom i hele meg..

Fint at du kan være hjemme i hvert fall! Jeg kunne heller ikke tenkt meg å være på jobb med slike bekymringer i hodet. Da er det mye bedre å være hjemme og ta det med ro :-)

Sniker litt. Blødde også en del til og fra de første mnd dette svangerskapet. Fikk to tul til legen der alt så bra ut. Er 17+3 nå.

Men med storebror så blødde jeg fra uke til uke 30 ca. Gikk helt fint med både babyn og meg. Blødde da veldig mye, mer enn en mens. Mange turer på sykehuset men de fant aldri ut hva det var.

Krysser alt for deg ❤️

Hadde en del av det med nr2. Også blod som jeg trodde var mensen. Fikk aldri svar på hva det var. Men det var grunnen til at jeg ikke oppdaget snuppa i magen før jeg var 4m på vei. Trodde jo at jeg hadde skikkelig uregelmessig mensen [emoji28]

Krysser fingrene for deg! Håper det går bra med dere :)

Back
Topp