Spotter :(

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Er i byen med noe som skulle være en kosedag for meg og vesla. Var en tur på toaletten og oppdager til min skrekk masse rosa slim... Er på vei hjem nå.. Livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller. Orker ikke utsette meg selv for dette én gang til.. Håper så inderlig det er uskyldig, men har en skikkelig ekkel og vond følelse.. Er 7+3 i dag..

Uff slikt er virkelig skremmende, men jeg håper det går bra og at du ikke mister

Skjønner veldig godt at du opplever det som skremmende. Håper det går bra med både deg og spira:Heartbigred

Krysser fingrene for deg. :Heartred

Krysser fingrene! Om det er noen trøst blødde jeg masse uten at embryoet var påvirket av det :) skjønner at du er redd, men det trenger ikke være noe galt!

Vet akkurat hvordan du har det! Dra hjem og slapp av noen timer. Kan hende du bare har gått litt mye i dag. Fingrene krysset for at det går bra!

Tusen takk for oppmuntrende ord! Synes det er vanskelig å holde motet oppe. Er slik det begynte de andre gangene også, så for meg så forbinder jeg spotting kun med SA... Har ikke kommet noe mer etter at jeg kom hjem. Men murrer og bærer seg fælt i den magen.. Gruer meg til å gå og legge meg, og våkne i morgen for å se utviklingen kjenner jeg.. Vet jeg sikkert høres som en skikkelig pessimist.. Men er så vanskelig å tenke positivt når jeg har vært der flere ganger før. Gubben og jeg snakket litt her om dagen, og har vel egentlig bestemt oss for at dette er siste gang vi utsetter oss for en graviditet. Uavhengig av resultatet. Er så sliten av denne berg og dalbanen av følelser...

Har tatt seg opp, og ser ut til å gå rett vest.. Vondt i magen og stadig økende mengder.. Er bare helt knust akkurat nå.. Er hjemme alene med ungene, mens gubben har sangoppdrag hele helgen.. Skulle bare ønske han kunne være sammen med meg i d minste..

Har tatt seg opp, og ser ut til å gå rett vest.. Vondt i magen og stadig økende mengder.. Er bare helt knust akkurat nå.. Er hjemme alene med ungene, mens gubben har sangoppdrag hele helgen.. Skulle bare ønske han kunne være sammen med meg i d minste..
Kjære deg! Så trist å høre. Håper på en solskinnshistorie nå for deg ❤ Det hjelper neppe så mye når du kun har dårlige erfaringer knyttet til blødninger, men det er ganske vanlig å blø i graviditeten - også uten at det er farlig. Se her: https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/

Kjære deg! Så trist å høre. Håper på en solskinnshistorie nå for deg ❤ Det hjelper neppe så mye når du kun har dårlige erfaringer knyttet til blødninger, men det er ganske vanlig å blø i graviditeten - også uten at det er farlig. Se her: https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/

Krysser fingrene for at dette er en uskyldig blødning[emoji173]️[emoji173]️

Huff da.. det der er ikke Morro .. håper det ikke tar seg opp så alt for mye før iallefall gubben kommer hjem. Det beste er jo selvsagt om det gir seg helt :Heartred

Uff, så leit! Krysser fingrene for at det er ufarlig [emoji173]️

Back
Topp