spotter

AdelinaL

Glad i forumet
Uff..hadde brunt slim på papiret idag etter dobesøk... nå er jeg igjen redd..
noen andre som har hatt det, men at det har vist seg å være ufarlig?
Trenger litt oppmuntring..

Det klassiske spørsmålet, hatt sex i det siste? Eller annen hard aktivitet? Er det bare litt?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Uff..hadde brunt slim på papiret idag etter dobesøk... nå er jeg igjen redd..
noen andre som har hatt det, men at det har vist seg å være ufarlig?
Trenger litt oppmuntring..

Jeg har hatt en uke der vi ikke har vist om jeg hadde en spontan abort eller ikke. Begynte plutselig å blø masse en natt, men de fant ut at det bare var en hinne som hadde sprukket fot babyen å alt ligger så langt nede. :)
Men har du vært hos legen ? Best å få det sjekket for sikkerhets skyld. Men det går nok helt fint ! :) masse lykke til ♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Det er bare litt men var der sist gang jeg var på do også. Det er brunt, ikke rosa/rødt. Har ikke hatt sex for det tårer jeg ikke... men kan itilfelle være treningen på tirsdag selv om den ikke var hard da..

tuuuusen takk for svarene! Jeg er mindre bekymret nå. Tror likevel jeg drar innom legen en av di første dagene for å se. Han tar vel kanskje en gynekologisk undersøkelse for å se hva det kan være, eller?

Ville bedt om en sjekk for å roe nervene, men det er sikkert ikke noe å bekymre seg for. Jeg har også blødd denne gangen. :)

Sikkert greit å få en sjekk :) Tipper og håper det er helt uskyldig ;)

Hadde brun utflod tidlig i svangerskapet. Var på tidlig ultralyd i uke 7 og alt var i skjønneste orden. Legen mente den brune utfloden kunne komme av at jeg ble gravid ganske fort etter jeg tok ut hormonspiralen.

Jeg har hatt brun utflod flere ganger men alt er fortsatt i orden :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Glemte å svare i den andre tråden. Ring legen å be om sjekk eller møt opp på legevakten og be om UL fordi du er bekymret.

Back
Topp