Spotter. Trenger gode ord!

Nå har jeg ikke hatt blødning siden i går kveld. Så begynner å få troen. :-)

Puppene er ømme igjen og kvalmen er på plass. Men mye liv i magen (murringer) på godt på vondt.

Appen <3

Krysser fingrene for at det kun var uskyldig! <3

Høres lovende ut!! :)

Og der var der tilbake. Bare litt farget utflod, men rødlig farge. :-( Onsdag kan ikke komme fort nok.

Appen <3

Huff, jeg håper ikke det er noe alvorlig!

Jeg begynte å blø litt brunt i dag, da jeg tørket meg etter å ha tisset. Ble livredd, men leste på nett at det visstnok er helt normalt, så håper ikke det er noe galt, med noen av oss!

Og der var der tilbake. Bare litt farget utflod, men rødlig farge. :-( Onsdag kan ikke komme fort nok.

Appen <3
Bare en dag igjen nå <3 Så skal du se det ikke er farlig *klem*

-Taster fra appen-

I morra kjære deg... <3 hvordan går det med deg i dag?
I natt kom det litt mer. Men i morgest så har det ikke kommet noe ennå. Litt over et døgn igjen nå bare! Lurer veldig på hva gynekologen finner i morgen.

Er småkvalm, litt ømme bryst og vondt i magen.

Appen <3

Jeg har lagt historien her før men har en tante som blødde så mye i første svangerskap alegen vurderte utskraping. Men så ombestemte han seg og ønsket å vente noen dager å se, hun fortsatte å blø hele svangerskapet, noen ganger så mye at det kom oppi skoen. Men uansett så er dette så forskjellig, så er vanskelig å komme med et fasitsvar. Så prøv å slapp av og vent til du får noen kloke svar på sykehuset. Lykke til!

I natt kom det litt mer. Men i morgest så har det ikke kommet noe ennå. Litt over et døgn igjen nå bare! Lurer veldig på hva gynekologen finner i morgen.

Appen <3

Dette skal gå bra Mimmmimamma <3 Det er helt vanlig å spotte litt i starten. Du skal se at alt er i skjønneste orden til i morgen :)

Jeg har stor tro på at alt er bra. Men godt å få bekreftelse. Ikke noe greit å være bekymret

Skjønner veldig godt du er bekymret. Det blir vi jo når barnet er så ønsket. Noen blør litt gjennom hele svangerskapet, som de andre sier her. Det er ikke uvanlig. Krysser fingrene! Satse på at alt ser bra ut!

Appen <3
Tenker masse på deg og krysser alt for at alt er bra <3

Takk for alle gode ord. Dere er virkelig en flott gjeng å være en del av! :) Jeg har ikke blødd siden i går kveld nå. Snart skal jeg legge meg, og om ca 12 timer er jeg på sykehuset for å sjekke. Så ikke lenge til jeg får vite.

Takk for alle gode ord. Dere er virkelig en flott gjeng å være en del av! :) Jeg har ikke blødd siden i går kveld nå. Snart skal jeg legge meg, og om ca 12 timer er jeg på sykehuset for å sjekke. Så ikke lenge til jeg får vite.
Høres bra ut <3

Lykke til kjære deg!

-Taster fra appen-

Back
Topp