Spotter. Trenger gode ord!

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Nå må noen gi meg noen trøstende ord, og helst noen solskinnshistorier. Jeg spotter :-( Rødfarget utflod på papiret nå. Er 6+1. Har mye magesmerter, men det er ikke nytt. Har vært kvalm i hele dag, så har følt meg skikkelig gravid.

Om vi mister nå blir det 3. abort på rad. Er så redd nå :-(

Appen <3

Jeg spottet noen dager, legen sa jeg ikke skulle bekymre meg så lenge det ikke kom mye blod og store smerter, ikke blødd mere etter det. Sender deg gode tanker og håper det går like bra :-)

Åh kjære, jeg har jo ingen erfaring, og derfor ingen historier. Men du skal ikke miste nå! Alle gode ting er 3!! Den tredje graviditeten er gull <3 Vet om mange som blør gjennom store deler av svangerskapet uten at det er noe galt. Ta det med ro om du kan, ring legen om du føler for det i morgen! Stor klem!

Uff håper det bare er uskyldig...mange har jo dte under svangerskapet! Godt å høre kvalmen er der....det må være et godt tegn!

Har ingen erfaring med å miste men sender varme tanker og håper det ikke er noe galt! <3 krysser alt jeg kan for deg!

off da. men du er nå kvalmen så det er jo bra. Krysser fingrene for deg og håper på det beste.

Ånei :( vi får satse på at det bare er noe uskyldig og livmor som er i ubalanse og skjør etter de andre SAene? Dette skal gå bra

Jeg har spottet siden onsdag! hadde en spontan abort for noen mnd siden og er selvsagt engstelig :( skal ta hcg prøve imårgen og på onsdag!! Når jeg mistet sist kom smertene med engang og masse blødning, med andre ord kroppen ordnet opp fort!! Så jeg lever i håpet om at dette er ufarlig!!

Hei og hå! Har begge historiene her :) har spottet en uke, for så å begynne med menslignense blødning og smerter. Endte i sa den. Har gått gravid i tre mnd uten blødning, for så å oppleve rosa på papir... Den var død i uke 8. Har også spottet minst like mye, og over lang tid, den spiren er nå 39 dager fra termin og lever i beste velgående! :D det jeg prøver å si, er at det finnes ingen fasit! Prøv å slappe av, og ring for hcg-målinger i morgen :) masse lykke til! :)

Jeg har allerede er time til ultralyd på sykehuset på onsdag. Så må vel vente til da uansett. Det blir noen lange dager :-( Takk for trøstende ord.

Appen <3

Jeg har allerede er time til ultralyd på sykehuset på onsdag. Så må vel vente til da uansett. Det blir noen lange dager :-( Takk for trøstende ord.

Appen <3
Har du spottet noe mer?

-Taster fra appen-

Har du spottet noe mer?

-Taster fra appen-
Nei, det ga seg i går. Ca 12 timer siden sist nå. Men de ømme brystene mine er nesten borte :-( Uff, jeg er redd...

Appen <3

Kanskje jeg er litt for direkt nå? Men kan spottingen skyldes at dere har hatt sex? Da er det jo vanlig at det kan komme litt spotting.

Kanskje jeg er litt for direkt nå? Men kan spottingen skyldes at dere har hatt sex? Da er det jo vanlig at det kan komme litt spotting.
Helt fint at du er direkte. Men nei, det kan ikke skyldes det. Jeg har vært litt avvisende de siste ukene. Og med spotting nå så vil det nok ikke snu med det første.

Appen <3

Som du vet finnes ingen fasit her. Noen blør, noen spotter og noen har ingenting. Noen Har symptomer, noen har alle, andre noen, og mange kjenner ingenting. Og alt er like normalt!! BV er et herlig nettsted, men med det kommer også mange unødvendige bekymringer.. Hvis man er heldig og ikke har kvalme, vonde bryst. Ikke er trøtt eller sensitiv - da mistenker vi at noe er galt!! Det vil alltids finne historier som bekrefter eller avkrefter. Blir litt som et horoskop i et ukeblad. Man tilpasser det etter situasjon og gjerne sinns stemning. Jeg krysser fingrene for deg, og jeg syns jo det høres positivt ut av du ikke spotter mer. Bra du skal til lege, for du trenger svar. En klem til deg.

Sender deg mange klemmer. Forstår godt redselen din. Krysser fingre for dette er helt ufarlig.

Nei, det ga seg i går. Ca 12 timer siden sist nå. Men de ømme brystene mine er nesten borte :-( Uff, jeg er redd...

Appen <3
Ikke så rart at du er redd. Hvor ømme puppene mine er kommer litt an på dagsformen altså :)

-Taster fra appen-

Back
Topp