Spotify

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Flere med strever med Spotify for tiden? Ei på jobb opplever det samme som jeg gjør.
Jeg kan finne lista mi som er lagret. Men jeg får ikke søkt, kan ikke finne topplister osv. Det står bare og surrer, og kommer til slutt "spotify har ikke nettilgang". Det fungerer altså hjemme med wifi, men ikke mobildata. Har sjekket innstillinger, men kan ikke helt se hva som er problemet :wacky:

Flere med strever med Spotify for tiden? Ei på jobb opplever det samme som jeg gjør.
Jeg kan finne lista mi som er lagret. Men jeg får ikke søkt, kan ikke finne topplister osv. Det står bare og surrer, og kommer til slutt "spotify har ikke nettilgang". Det fungerer altså hjemme med wifi, men ikke mobildata. Har sjekket innstillinger, men kan ikke helt se hva som er problemet :wacky:
Jeg sliter litt med tilgang innimellom på mobildata jeg og! Har ikke funnet noen løsning.

Jeg sliter litt med tilgang innimellom på mobildata jeg og! Har ikke funnet noen løsning.
Søren også. Har liksom ikke lyst til å fortsette å betale når det ikke fungerer optimalt. Tenkte først at det var mobilen min som tullet, men har oppdatert den, restartet osv. Og så sier hun på jobben at hun også hadde problemer (men hun fikk ikke finne frem sin lagrede liste engang, den stod bare og surret) :shy:

Fungerer kjempe fint her. Kanskje det er mobildataen som er ustabil?

Fungerer kjempe fint her. Kanskje det er mobildataen som er ustabil?
Det har jeg også tenkt på. Men samboer har samme abonnement, og ingen problemer :wacky: han har vært til å trykket litt på mobilen min, så skal prøve den når vi er i nyhuset idag:)

Back
Topp