Spotify

Hmm: Take that, Postgirobygget, Abba, AHA, Tinie Tempa, Trang fødsel, Hellbiillies, Stevie Wonder, Bjørn Eidsvåg, Babel Fish, Bryan Adams.
har masse forskjellige typer musikk.

Så kan du søke opp f.eks summer music, 80 talls f.eksVarious Artists – 100 Hits Of The '80s  ,Mye bra. emoticon

Tror spilleliste kommer opp fra venner du har på facebook, hvis jeg ikke bommer helt nå, på høyre side

Lykketil.

Takk, hørtes ut som mye av det der var min smak :)

Men da må jeg koble meg opp mot facebook? Og alle kan se mine lister? Trur ikke jeg tørr det enda siden jeg kun har barnesanger der nå :P

Du velger selv om listene skal være "offentlig". Høyreklikk på listen (altså i menyen til venstre) og hak av på "published" hvis du vil andre skal se den.

Du velger også selv om du vil koble opp mot facebook.

Andres lister får du via linker f.eks. 
Hvis du vil dele dine lister høyreklikker du på spillelisten og trykker på "Copy HTTP Link" så limer du inn liken her på bv f.eks. 
Da kan jeg få din spilleliste ved å trykke på linken (kommer da til en nettside, trykk på linken på den siden og spillelisten åpner seg i spotify), hvis du har huket av på at den er offentlig/published.
Så kan du abbonere på andres lister, trykk på "subcribe" når du er inne på listen. Da vil den komme i oversikten din til venstre.

Back
Topp