spotify

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
er det noen snille mennesker som har lyst til og sende meg inv til spotify slik at jeg kan få den gratis vesjonen? bare å sende meg pm :)

Klart det:-) send meg epostadresden din så skal du få:-)

meg og ?

Malinl88, invite er sendt på mail.

Trizia : Send meg epostadressen din så fikser vi såklart det[:D]. Alle må ha Spotify.

Å, jeg kunne også tenkt meg den gratis versjonen. Er d noen som vil være snill med meg også? *smiske smiske*

Kjør på med epost, har premiumversjonen og masse invites[:D]

kan jeg også få?:)

gekkanfine@hotmail.com

Headliner, da er invite sendt[:)]

ORIGINAL: Scorp80

Aldri hørt om... Hva er det?

*føler seg litt dum* [8|]

Gratisk musikkprogram som streamer musikk fra nettet. Den har ikke forsinkelse, og dersom du mister kontakten for korte øyeblikk så er musikken såpass buffret at den spiller videre uansett. Stort bibliotek med musikk. Du kan søke opp og spille enkelt album eller lage deg egne spillelister. Du finner virkelig alt mulig der. Veldig enkelt program.
Akkurat nå er jeg mest fan av barnemusikk da (friske opp gamle kunster) [:D]
I siste versjonen kan du også dele spillelister med andre på f.eks facebook. Selv har jeg betalingsversjonen og bruker spotify aktivt på telefonen min. Der kan jeg også høre på musikken offline, noe som er en stor fordel når eg er ute og flyr [:)]

Dersom du vil forsøke så send meg en PM med epostadressen din så kan jeg sende deg en invite. (Du trenger en kode fra en som allerede har bruker for å få tilgang til programmet).
Ikke legg inn epost i denne tråden. De blir så lett plukket opp og misbrukt til spam. (Headliner : Anbefaler at du editerer bort epostadressen din igjen[;)] )

Back
Topp