Mammalicious Glad i forumet Mailykke 2018 23 Mai 2011 #1 Noen som har en Spotify invitasjon som de har lyst til å gi bort? Send meg gjerne på PM i så fall. Da hadde jeg blitt schjeeeempegla'!!!!
Noen som har en Spotify invitasjon som de har lyst til å gi bort? Send meg gjerne på PM i så fall. Da hadde jeg blitt schjeeeempegla'!!!!
Mammalicious Glad i forumet Mailykke 2018 23 Mai 2011 #2 Ingen som kan forbarme seg over en stakkar??
Hoppande teltplugg Forumet er livet 23 Mai 2011 #3 Trodde det var slutt på det jeg nå? Man får høre 10 timer i mnd og skal man høre mer så må man betale (49.90 for medlemskap, eller 99,90 for premium med mobilavspiller o.l.).
Trodde det var slutt på det jeg nå? Man får høre 10 timer i mnd og skal man høre mer så må man betale (49.90 for medlemskap, eller 99,90 for premium med mobilavspiller o.l.).
Mammalicious Glad i forumet Mailykke 2018 23 Mai 2011 #4 Åhh? Trodde fremdeles man kunne få invitasjon til Spotify Free, jeg? Altså den som er med reklame men uten tidsbegrensning. Jaja, da får jeg vel heller finne frem visa-kortet til gubben da..
Åhh? Trodde fremdeles man kunne få invitasjon til Spotify Free, jeg? Altså den som er med reklame men uten tidsbegrensning. Jaja, da får jeg vel heller finne frem visa-kortet til gubben da..