Spotify-hjelp!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Jeg skulle endelig somle meg til å laste ned spotify, men det var jo ikke bare bare. Jeg vil jo ha gratisversjonen til å begynne med, for å se om det er noe jeg gidder å bruke penger på. Men da må man ha invitasjon?? Åssen funker det'a??[8|]

Næh.. Det der skjønte jeg ikke mye av.. Sto at det ikke var noen invitasjoner tilgjengelig. Sukk og stønn.

ORIGINAL: Misin

Næh.. Det der skjønte jeg ikke mye av.. Sto at det ikke var noen invitasjoner tilgjengelig. Sukk og stønn.

Scroll lenger ned på siden, der står det punktvis hvordan du skal gjøre det [;)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Scroll lenger ned på siden, der står det punktvis hvordan du skal gjøre det [;)]

Herregud, det er iq-sperre på disse greiene.. Nå har jeg fått registrert meg, men hvordan får jeg til å søke etter musikk?? Finner ikke den funksjonen noe sted jeg... [8|]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Herregud, det er iq-sperre på disse greiene.. Nå har jeg fått registrert meg, men hvordan får jeg til å søke etter musikk?? Finner ikke den funksjonen noe sted jeg... [8|]

Har du lasta ned og installert programmet?

Ja, og er inne på min konto..
men jeg ser ingen søkefunksjon.. [>:]

Har du åpna programmet og logga deg inn der, eller er du logga inn på nettsida?

aaaha!! Jeg måtte gå ut og logge meg inn på nytt!

Thank you, Kattekvinnen[:D]

aaaha!! Jeg måtte gå ut og logge meg inn på nytt!

Thank you, Kattekvinnen[:D]

Husk å endre til din virkelige adresse, ellers funker det bare i 14 dager [;)]

Back
Topp