Sporty mammaer!

Yeii.. det ser bra ut ☺ ligger nok imellom jeg også. Sykla 11 km nå terreng.. det kjennes i Korsryggen nå.. men gu så kjekt :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så kult... Du er flink ☺️ jeg har vært så kvalm i helgen så da har det bare blitt noen korte turer for min del

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vert slått ut med forkjølelse siste uka.. orker ikke tanken på trening! Irriterende.... men velger å holde meg i ro å la spira få nytte av den lille energien som er der mellom hostebyene. .. håper det bedrer seg snart, så jeg vertfall kan gå småturer :rolleyes:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her skal jeg på ski n bike etterpå, regner med sykemelding i morra;)

Jeg har ikke trent så mye de to første månedene pga tretthet og kvalme, men nå begynner formen å bli bedre :-) har startet å jogge litt. Det er så herlig når det er fint vær å jogge ute. Og veldig grei trening sålege bekkenet tillater det :-) ca 2-3x i uken.

Sent from my iPhone using BV Forum

Triller turer med vogna når eg får tid, sykler litt på innesykkelen nå pga bekken.. ellers trener eg med LiveGym på pc i stua :-) trener da ca 25-40min økter 4-6 dager i uka. Blitt litt lite nå pga eg har Vært dårlig :-/
SKal inn i rytmen igjen nå :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har trent 3-4 ganger i uka kondisjon(mølle/ute) og styrke i studio og hjemme, men så fikk jeg litt problemer med blod i utfolden de første ukene og ble faktisk veldig redd for å trene, men nå er jeg i gang igjen med gode lange turer i finværet og styrke og yoga hjemme. Tror på å kjenne etter hva som føles godt og trene etter dagsform, men for all del ikke bli passiv! Bevegelse, om så bare en liten tur eller noen få øvelser er sååå godt og veldig bra!:)

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Back
Topp