Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan Gjør du med Cardio-treningen? Leste det beste er moderat puls: 60-70% av maxpuls. . Men er det fare for spiral om vi kommer litt over? Vet jo man skal kunne fortsette som normalt.. men blir så usikker når man leser anbefalingen. Vil jo ikke risikere noe spes nå så tidlig..Jeg prøver å trene 4 ganger i uka. Så lenge formen er der. Jeg trener styrke og cardio. Må nok endre på programmet mitt i styrke ettersom magen begynner å vokse
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har også et svangerskap bak meg uten trening og stort unødig inntak. . Så er fast bestemt på å opprettholde de gode vanene jeg har hatt de to siste åra. Å håper det blir et lettere svangerskap vektmessig! (Gikk opp 36 kg sist :-o)Trener styrke og skal fortsette med det så langt det går. Kommer nok også til å svømme lott pga bekkenløsning, skal se det an. Ingen planer om å kutte ned noe som helst. Trente ikke i første svangerskapet så spent på om det utgjør noe på formen. Vekta er ikke noe problem så den blir vel det samme.
Høres ut som en god plan.. styrke er jo genialt med tanke på pulsen.. Må komme i gang igjen med styrken jeg og. Har for det meste gått til fjells nå i vårværet.Jeg trener 5-6 ganger i uken. Tung styrke med intervaller på slutten. Men de siste to mnd har det nesten ikke blitt noe pga jeg har gått på hormoner under prøverørsforsøket og nå gjør graviditeten meg så dårlig! Men må prøve å trene styrke på de gode dagene og gå turer på de litt dårligere dagene.
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hvordan Gjør du med Cardio-treningen? Leste det beste er moderat puls: 60-70% av maxpuls. . Men er det fare for spiral om vi kommer litt over? Vet jo man skal kunne fortsette som normalt.. men blir så usikker når man leser anbefalingen. Vil jo ikke risikere noe spes nå så tidlig..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nyere forskning viser til at hvis du er godt trent kan du ligge på en makspuls helt til 95%. 60 -70% er til de som ikke har trent før og 70-80% til de som vil opprettholde formen. nå regner ikke jeg meg selv som godt trent men noe i mellom. Jeg tror det viktigste er at man lytter til kroppen og passer på at man ikke blir for varm. Det er jo ikke alltid lett å vite hva som er makspuls og hva som ikke er det da pulsen er litt rar i første trimester. Blir du svimmel av å trene, bør du oppsøke lege.
Det står også i første trimester kan man trene som vanlig. Jeg gjør det, men jeg presser meg ikke maks som jeg gjorde før
http://m.klikk.no/kvinneguiden/helse/article795347.ece står mye bra her
Yeii.. det ser bra ut ☺ ligger nok imellom jeg også. Sykla 11 km nå terreng.. det kjennes i Korsryggen nå.. men gu så kjektNyere forskning viser til at hvis du er godt trent kan du ligge på en makspuls helt til 95%. 60 -70% er til de som ikke har trent før og 70-80% til de som vil opprettholde formen. nå regner ikke jeg meg selv som godt trent men noe i mellom. Jeg tror det viktigste er at man lytter til kroppen og passer på at man ikke blir for varm. Det er jo ikke alltid lett å vite hva som er makspuls og hva som ikke er det da pulsen er litt rar i første trimester. Blir du svimmel av å trene, bør du oppsøke lege.
Det står også i første trimester kan man trene som vanlig. Jeg gjør det, men jeg presser meg ikke maks som jeg gjorde før
http://m.klikk.no/kvinneguiden/helse/article795347.ece står mye bra her