Sportvogn

Kiwi78

Elsker forumet
Bruker dere bag til barna enda? Er så fryktelig lei av å dra rundt på den store vogna, selv om viktor fremdeles ligger godt i den og ser ut til å trives. Vurdere å bytte til sportsvogn deln snart. Har simo duo...

Har ei OTH trehjuling som venter på å bli tatt i bruk også. Har hatt et par prøveturer, men han liker seg ikke så godt i den enda. Ble litt skummel å ikke se mamma tror jeg, siden han sitter i kjøreretningen på den.

Jeg har kjøpt en liten og lett sportsvogn som han nesten kan ligge helt nede i. Og er kjempefornøyd med det[:D]... Blei oxo lei av å drasse på den stor tunge vogna...[:'(]

Jeg har også simo duo! Prøvte sportsvogndelen for moro skyld for et par uker siden, men syns han var litt liten for den enda. Tenkte det kunne vere fint å få sitte litt, men han satt veldi dårli! Selv på det laveste stillet...

ORIGINAL: diruT

Jeg har også simo duo! Prøvte sportsvogndelen for moro skyld for et par uker siden, men syns han var litt liten for den enda. Tenkte det kunne vere fint å få sitte litt, men han satt veldi dårli! Selv på det laveste stillet...

Får du ikke lagt den helt ned? Hos oss blir selv sittedelen helt flat når han den står i liggepossisjon. Jeg la faktisk madrassen fra bagen i sportsdelen jeg, og det funka jo på sett og vis fint. Er så lei av å løfte av bagen hver gang jeg skal ha den i bilen!!!

Halloen,

Vi har også OTH, og måtte ta i bruk sportsdelen allerede da Haavard var 3,5 mnd. Han syns det er helt topp å sitte å titte ut, men mammaen syns det var vemodig å ikke kunne se han når vi trillet, så vi kjøpte en ekstra trille. Tar i bruk OTHen når han har blitt litt større :)

ORIGINAL: Kiwi78

Får du ikke lagt den helt ned? Hos oss blir selv sittedelen helt flat når han den står i liggepossisjon. Jeg la faktisk madrassen fra bagen i sportsdelen jeg, og det funka jo på sett og vis fint. Er så lei av å løfte av bagen hver gang jeg skal ha den i bilen!!!

Joda, men da kan jeg på en måte like gjerne bruke bagen... [:)] Har st.vogn så må ikke løfte av noe for å få den i bilen, men syns den er litt tung og drasse på, så blir nok investert i en tralle!

ORIGINAL: Kiwi78

det med madrassen oppi sportsdelen har jeg også gjort.funker kjmep bra og i tilegg blir det litt mykere..pleier  pakke dynen godt rundt han i vognen når han har ryggen i litt sitte posisjon.da sitter han stødig og godt[:D]

Back
Topp