Sportsvogn

Glemte helt alt det finnes rygg på den. Takk for påminnelsen :)
Vi tok den vekk for vi måtte flatpakke vogna for å få plass i bilen en gang. Fikk ikke til å flatpakke den uten å skru ut den klaffen. Teit patent der :(
Så teit!

Men ja, ryggstøtta er kjekk. Spesielt når han våkner midtveis i en trilletur. :)

Glemte helt alt det finnes rygg på den. Takk for påminnelsen :)
Vi tok den vekk for vi måtte flatpakke vogna for å få plass i bilen en gang. Fikk ikke til å flatpakke den uten å skru ut den klaffen. Teit patent der :(
Hæ er det rygg på bagdelen til Edge'n??

Hæ er det rygg på bagdelen til Edge'n??
Jeg har super nitro med city bagen. Litt usikker på om det er forskjellige bager på edge og super nitro, men trodde at city bagen var lik uansett. Vi har ihvertfall slik plate man kan sette opp i ryggen i bagen.

Vi byttet til sittedelen i dag, da mini har blitt for lang for bagdelen og lammeskinnsposen vi måtte ty til pga været ikke fikk plass.
Hun synes det var sååå stas! Så jo mye mer, selv om jeg har lagt setet helt ned. Synes forsåvidt sittedelen virker så smal? Har super nitro.

Vi har ikke byttet ennå, men det begynner å bli trangt. Mulig vi må bygge om når vi må ta i bruk vinterposen. Hun må jo ligge varmt. Tror vi byttet om på søsteren da hun var rundt 7-8 mnd pga samme problem og lille er nå 6 1/2 mnd. Har TFK.

Har ikke bytta enda... har emaljunga Edge og selv om lille har vært litt utålmodig når han har vært våken har det gått fint å sette opp ryggen i baggen i kortere perioder. Meeeen..... han holder på å bli for lang så å nok finne fram sportsdelen iløpet av vinteren tenker jeg :/

Back
Topp