Sportsvogn

Gjorde det for 2-3 uker siden, lille er snart 5,5 måned. Hun ble utålmodig med en gang i bagdelen, hun så ingenting. Men i sportsdelen kommer hun mye høyere, så hun ligger stort sett flatt :)

Ja byttet for 1 måned siden ca :) har et mer ukjent merke som heter mutsy Igo urban nomad. Er tysk produsent :) veldig fornøyd da :)

Vi venter med å bytte. Frøkna sover fortsatt godt i baggen

Lille sover fortsatt i bagen, og jeg tror heller ikke at vi skal bytte til sportsdel med det første. Bagen er stor og romslig, så jeg håper at vi kan bruke den hele vinteren (kanskje litt for ambisiøs :D )

Lille sover fortsatt i bagen, og jeg tror heller ikke at vi skal bytte til sportsdel med det første. Bagen er stor og romslig, så jeg håper at vi kan bruke den hele vinteren (kanskje litt for ambisiøs :D )
Romslig faktisk. Det er langt unna det jeg kan si om vår. Men hun liker å sove trangt da så satser på at det går en stund til :)

Vi har byttet til sportsdel på den ene vogna. Hun er 6 mnd. Emmaljunga'n er så svær at den bagen kan vi bruke for "alltid" tror jeg :p

Vi har babyjogger City Elite og hun fyller bagen helt på lengden. Hun sover enda godt i den, men vil jo for all del ikke ligge når hun er våken.. Hun vil opp og se!

Byttet idag! Han elsket det! Han blir 6 mnd om en uke. Byttet fordi han ble så irritert når han måtte ligge i bagdelen og ikke fikk følge med på livet:dance008 Hadde ønsket at vi kunne bruke bagdel en stund til. #babyforever:smiley-angelic001 Har Brio Smile vogn.

Har to vogner. Sover i bagvogna når han hviler på dagen. Og dersom vi er på shopping o.l tar jeg med babyjoggeren :)

Jeg nekter å bytte til sportsdelen på emmaljungaen enda, haha, men har tatt i bruk city eliten og jeg ELSKER den vogna!

Vi har bytta på litt en stund, men nå skal vi pakke bort bagen helt. Snuppa vil ikke ligge når hun er våken lenger

Har Emmaljunga Edge og bruker enda bagen. Han har greit med plass i den og håper vi kan bruke den utover vinteren. Han får ligge litt trangt, synes bagen er så mye lunere enn sportsdelen og han sitter fint i den når vi tar opp ryggen. :)

Har Emmaljunga Edge og bruker enda bagen. Han har greit med plass i den og håper vi kan bruke den utover vinteren. Han får ligge litt trangt, synes bagen er så mye lunere enn sportsdelen og han sitter fint i den når vi tar opp ryggen. :)
Glemte helt alt det finnes rygg på den. Takk for påminnelsen :)
Vi tok den vekk for vi måtte flatpakke vogna for å få plass i bilen en gang. Fikk ikke til å flatpakke den uten å skru ut den klaffen. Teit patent der :(

Back
Topp