Sportsvogn

Bkno3072672

Flørter med forumet
Når har dere tenkt å gå ovee til sportsdel? Har en liten en som begynner å bli utålmodig i bagen. Vil opp å se

Ikke så lenge til, regner med rundt 6 mnd :) (Hun er 5 mnd). Storesøster var 6 mnd da jeg byttet, men hun her er noen cm kortere. Men bagen begynner å bli for liten merker jeg.

Vi har gått over til sportsvogn. Hun er 5 mnd. Mini bare skrek i bagdelen, var et mareritt å gå på tur. Etter vi byttet har hun knapt skreket i vognen. Bruker den kun på de nederste hakkene, og legger den flatt når hun har sovnet:)

Vi har byttet :) ligger som regel flatt da hun sover 90%av tiden i vogn, men tar opp på første hakket om hun er våken :)

Vi har gått over til sportsvogn. Hun er 5 mnd. Mini bare skrek i bagdelen, var et mareritt å gå på tur. Etter vi byttet har hun knapt skreket i vognen. Bruker den kun på de nederste hakkene, og legger den flatt når hun har sovnet:)
Deilig at dere kan gå tur nå da :)

Når det blir litt varmere i lufta tenker jeg.:) nærmere sommeren.

Vi bytter omkring 6 mnd da han mest sannsynlig begynner å bli for tung for bagdelen da denne går opp til 9kg ( emmaljunga) (han er 5mnd nå å veier 8,3kg)

Vi byttet når hun var 4mnd da var hun allerede begynt å sette seg litt opp selv og var veldig utålmodig i bagen

Skal vente litt før vi går over til sportsdel. Han passer baggen enda:) vi babyjogger city elite og en emmaljunga i lyst skinn fra -92. Elsker dn vogna!

Har bagane kg-begrensninger? :-/

Jeg måtte sjekke for baby jogger city elite deluxe pram. Grensen er 25 lbs, dvs 11,3 kg.

Tenker vi venter litt til, nå bruker vi dyne i bagen, må vel skaffe en pose til sportsdelen, men venter helst til det er litt varmere.

Uff jeg vill ikke bytte :p har han oppi der lengst mulig :p men så elsker min å lugge i den å da så da går det heldigvis :p håper han vill å har plass til sommeren starter :)

Back
Topp