Sportsvogn

Litamor

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Jeg skal kjøpe en sportsvogn å ha stående på hytta... Er så lei av å dra vogna vår opp og ned hver helg Men er det noen som har en god vogn å anbefale ? Helst ikke i 10.000kr klassen, men god i terreng, med gode hjul og god å sove i. Også må den være å få kjøpt i en norsk nettbutikk eller butikk i Norge.
 
Jeg elsker simo sine vogner. Men de er vel ikke å få tak i mer. Sportstilla har store gode hjul, super plass å ligge i med pose. Men fremovervent da. Er vel ei vogn det er forholdsvis enkelt å få kjøpt brukt. Og ei populær barnehagevogn her jeg bor
 
Jeg er veldig fornøyd med babyjogger city elite! Super i kupert terreng også, syns den er mye bedre enn emmaljunga hvertfall.
 
Elsker min babyjogger city elite! Finnes ikke bedre sovevogn for vår del :)
 
Vi har babyjogger citi elite mini. Tar veldig liten plass i bilen, god å trille og god å sove i.. Helt topp
 
Det er alt for masse fint.. He he.. Var å tittet litt i dag.. Og det eneste jeg fant ut, var at den må ha god størrelse på hjulene. Om den ikke blir så liten sammenlagt, så har ikke det så mye å si.. Den skal stå fast på hytta, og kommer vel knapt til å bli lagt sammen.. Men dere som har trehjulinger uten mulighet til å sette opp fotbrettet.. Synes dere barna sover greit? Jeg har aldri hatt den type vogn uten , og synes det var litt uvant.. Så for meg at vognposen seilet nedover osv.. Har Emmaljunga Duo Edge og Stokke Scoot nå og er veldig fornøyde med dem til sitt bruk.. Men nå var det den hyttevogna da... Fader så vanskelig altså.. Verste er vel at gubben mener vi har støttet barneutstyrsbutikken nok allerede.. Ha ha.. Han tar bare så feil ;0)
 
Kjøpte en brukt Emmaljunga city cross som vi har til samme formål. Betalte 1000 kr for den.. Helt ok vogn..
Emmaljunga scooter ser ut som en veldig god og solid vogn.. Hvis du er på jakt etter en som ikke er så dyr ny.. På de nyeste kan du bytte hjul.. Enten lufthjul eller punkteringsfrie.. Kan dog ikke snus mot deg...
 
Back
Topp