Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har veldig lyst å bytte da lillegutt hater å ligge våken i bagdelen, men er litt i tvil for synes han er litt liten ennå../
Lillegutt 5/3-14 <3
Kan ha den begge veier, så har jo egentlig god kontroll når den er vendt mot meg.Har du sportsdelen vendt mot deg eller kjørerettningen?
Kan ha den begge veier, så har jo egentlig god kontroll når den er vendt mot meg.
Lillegutt 5/3-14 <3
Har emmaljunga city cross. Ja, jeg tror jeg skal prøve en liten runde i nærheten her vi borDa ville jeg vurdert det.. Hvilken vogn har du?
Han er jo liten ennå, men om det hjelper ville jeg kanskje prøvd på en liiiiiten tur.. Eller i hagen hjemme?!
Har emmaljunga city cross. Ja, jeg tror jeg skal prøve en liten runde i nærheten her vi bor
Lillegutt 5/3-14 <3
Vi byttet tidligere i uken. Han virket så stolt. Og både sitter og ligger bra i den (Emmaljunga).
Februar -14 mamma <3
Ja, jeg vet at det er et alternativ, men lite fristende å bruke noe mer penger på den vognen nå!Hvis ikke kan jo du undersøke om quadrolift er noe for degJeg har det i min emmaljunga, da blir vognen ikke fult så åpen
![]()
Ja, jeg vet at det er et alternativ, men lite fristende å bruke noe mer penger på den vognen nå!
Det gjør vi også! Hun stortives i vognaBruker sportsdel med quadroliftGod plass i bagen ennå, men han ville opp å se.. Skummelt å la han sitte i bagdelen
nå ligger han i sportsdelen og klager ikke
![]()
I tillegg er vogna mye lettere å ta med seg i bilen nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Det gjør vi også! Hun stortives i vogna
Sent from my iPhone using BV Forum