Sportsvogn

SHS

Elsker forumet
Har dere begynt med sportsvogn? Vi har begynt, baggen ble for liten....

Vi byttet på søndagskvelden, men det var fordi hun ikke lå i ro oppi baggen :-)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

God plass i baggen fortsatt her, og han ligger i ro enn så lenge. Har bestilt multi x baggen, så bytter til den når den kommer. Syns sportsdelen til tfk'en er aaaaalt for stor for han foreløbig.

Februar-14 mamma <3

Bagen her er snart for liten. Hadde håpet å bruke bagen hele vinteren. Hadde Simo duo til storebroren også og han er født i november og hadde bagen i 2 vintere. Men de har laget bagen kortere av en eller annen dum grunn. Vogna tar av en eller annen merkelig grunn større plass i bilen til tross for det...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har prøvd noen dager nå, men har ikke bestemt meg helt. Er ikke noe stress å bytte tilbake, veldig lett å ta av og på.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Bruker sportsdel med quadrolift :) God plass i bagen ennå, men han ville opp å se.. Skummelt å la han sitte i bagdelen :( nå ligger han i sportsdelen og klager ikke :)

I tillegg er vogna mye lettere å ta med seg i bilen nå :)

Vi venter litt, god plass i bagen og hun er rolig i vogna enn så lenge. Bytter i hvert fall når det blir høst og vi må ta fram vognposen igjen. :)

Har veldig lyst å bytte da lillegutt hater å ligge våken i bagdelen, men er litt i tvil for synes han er litt liten ennå../

Lillegutt 5/3-14 <3

Har veldig lyst å bytte da lillegutt hater å ligge våken i bagdelen, men er litt i tvil for synes han er litt liten ennå../

Lillegutt 5/3-14 <3

Har du sportsdelen vendt mot deg eller kjørerettningen?

Kan ha den begge veier, så har jo egentlig god kontroll når den er vendt mot meg.

Lillegutt 5/3-14 <3

Da ville jeg vurdert det.. Hvilken vogn har du?
Han er jo liten ennå, men om det hjelper ville jeg kanskje prøvd på en liiiiiten tur.. Eller i hagen hjemme?!

Da ville jeg vurdert det.. Hvilken vogn har du?
Han er jo liten ennå, men om det hjelper ville jeg kanskje prøvd på en liiiiiten tur.. Eller i hagen hjemme?!
Har emmaljunga city cross. Ja, jeg tror jeg skal prøve en liten runde i nærheten her vi bor :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Har emmaljunga city cross. Ja, jeg tror jeg skal prøve en liten runde i nærheten her vi bor :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Hvis ikke kan jo du undersøke om quadrolift er noe for deg :) Jeg har det i min emmaljunga, da blir vognen ikke fult så åpen :)

Hvis ikke kan jo du undersøke om quadrolift er noe for deg :) Jeg har det i min emmaljunga, da blir vognen ikke fult så åpen :)
Ja, jeg vet at det er et alternativ, men lite fristende å bruke noe mer penger på den vognen nå!

Bruker sportsdel med quadrolift :) God plass i bagen ennå, men han ville opp å se.. Skummelt å la han sitte i bagdelen :( nå ligger han i sportsdelen og klager ikke :)

I tillegg er vogna mye lettere å ta med seg i bilen nå :)

Det gjør vi også! Hun stortives i vogna :)

Det gjør vi også! Hun stortives i vogna :)

Mini trives også! Er så godt at vognen ikke er helt åpen.. Angrer ikke på kjøpet :)

Back
Topp