Sportsvogn

Agoosek

Forelsket i forumet
Jeg bruker sportsvogn til soving på terrassen og vanlig bag når vi triller ute. Vi skal på ferie om to uker og skal være borte i 2 mnd. Siden jenta mi er ganske lang så er det lite plass igjen i bagen. Jeg vurderer å ta med meg sportsvognen istedenfor men vet ikke om det ikke er for tidlig å trille med den? Jenta mi sitter ikke uten støtte så jeg vet at det ikke er bra å sette henne opp men samtidig kan sportsdelen justeres nesten flat ( men ikke helt) Og da må man sikkert ta belte på henne for at hun ikke glir ut nedoverbakken.. Hva bruker dere ?
 
Her brukes baggen fortsatt, blir brukt til han vokser ut av den. Bruker tfk'en nå, men tar i bruk simoen når vi skal over til sportsdel siden den kan brukes vendt mot meg + legges helt flatt.


Februar-14 mamma <3
 
Nå protesterer ikke min på å ligge i vogna da ;)


Februar-14 mamma <3
 
Nå protesterer ikke min på å ligge i vogna da ;)


Februar-14 mamma <3
Ikke min ennå men vi skal være borte i 2 mnd altså hun blir 6,5 mnd da vi er tilbake
 
Ikke min ennå men vi skal være borte i 2 mnd altså hun blir 6,5 mnd da vi er tilbake
Ja, hvis hun vokser ut av baggen har du vel ikke så mye valg?


Februar-14 mamma <3
 
Manuelterapauten sa at det ikke var noe problem at de sitter litt oppreist, så lenge det ikke varer i 5-6 timer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er bagen for liten har du jo ikke noe valg. Om den ikke legges heeeelt ned gjør vel ingenting. Ligger jo flatt i sengen og på gulvet, så litt oppoverbakke i vognen er vel ikke noe problem


Sent from my iPad using BV Forum
 
Manuelterapauten sa at det ikke var noe problem at de sitter litt oppreist, så lenge det ikke varer i 5-6 timer.


Sent from my iPhone using BV Forum
Så lenge sover hun ikke i vogna heldigvis eller ei ;)
 
Vi bruker TFKen på trille turer noen ganger. Men da lener jeg han et hakk bakover, da sitter han godt i selen, så fornøyd


Februar -14 mamma <3
 
Her bruker vi bagen som seng når vi er bortreist, så den skal med på ferie i sommer! Men så er bagen over 80 cm lang da.
Gjør forøvrig ikke noe å ligge med beina litt bøyd heller, jenta mi gjør det av seg selv uansett.
Men tror også det er greit å sove i sportsvogn på dagtid selv om den er litt skrå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Grunnen til at vi valgte vogna vår var at bagen var så stor. Hun kan sikkert bruke den helt til vinteren igjen.
 
Back
Topp