enlykkeligmor
Forelsket i forumet
ORIGINAL: Ulve~Mamma
ORIGINAL: enlykkeligmor
Jeg og har 3-hjuling med svingbart forhjul og ville ikke hatt noe annet [:D][:D][:D]
Du bør hvertfall ha en sportsvogn med lufthjul hvis du skal bruke den når du går tur i skog og mark [;)]
Spørr deg også, hvilken vogn har du da? [:)]
Og hvor bruker du å gå med den?
Lufthjul er et must!! trilla en vogn med plastikk hjul èn gang, NEVER AGAIN! fytti katta det var direkte fælt. [:'(]
Jeg har for tiden quinny freestyle, som jeg kjøpte som sportsvogn til mellomste. Den har jeg brukt på all slags veier. Ikke så mye snø her på sørvestlandet, så har ikke fått testa den skikkelig der..
Men tror både EW sky/quatro og MB UJ er mye bedre enn Quinny [8D]
Men har nå bestemt meg for å kjøpe Mountain Buggy Urban jungle som sportsvogn. Og den sier de er rolls roycen blandt barnevogner.
Ang velting.. Jeg har kun opplevd velting 2-3 ganger med mellomste.. Og det var fordi han lå og sov i vognen vendt mot meg, og når han våknet dro han med seg setet opp (fordi han hadde selen på) og dermed tippet han.. Men han var stor da dette skjedde - 2,5 år tror jeg han var.. Jeg stod rett ved altså, så det gikk bra [8D] Hadde og en tung stelleveske på da dette skjedde..
Har aldri opplevd at den har tippet til siden!
Er du vant til 4 hjuling, er det jo en stor overgang. Men du blir vant til det, og etterhvert som du blir kjent med vognen vil den være super! Du lærer deg hvordan du skal bruke den rett og slett..Den er jo ikke lik å kjøre som en 4 hjuling!
Jeg kunne aldri gått tilbake til 4-hjuling.. De er jo så tunge og vonde å svinge og snu med i forhold.. Har hatt 2 4-hjulinger (en duo vogn og en sportsvogn) til eldstemann.. Og ALDRI mer! Den gangen visste jeg ikke hva jeg gikk glipp av [:D]