Sportsvogn!

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Jeg vil ha en ny sportsvogn. [:D]
Har nå en simo, den er jo en helt OK firehjuling.. Men vil gjerne ha en vogn jeg kan gå i litt "terreng" med, og som er lett håndterlig. Jeg blir å bruke den mest til å trille tur sammen med hundene mine, men kan også tenke meg å bruke den i byen.  Har begynt å snuse litt på trehjulinger faktisk..
Men,så var det jo denne vognjungelen igjen!

Hva slags sportsvogn vil du anbefale, og hvorfor? [:)]

Aner ikke, men jeg kommer nok til å bruke City Cross'en min...Går på skogsstier med hund (STOOOR HUND), så er nødt til å ha fire hjul. Vil tro at fire hjul er bedre enn tre i terreng.

Har kombivogn og ikke tenkt å bytte, men ville bare dele min erfaring med sportsvogn med tre hjul og terreng:

De velter!!!! Kjempeskummelt!!! IKKE Å ANBEFALE!!! Skjedde meg ogveninna mi på tur i skogen.... gikk bra m babysen hus da, men skummelt!

ORIGINAL: avelilith

Har kombivogn og ikke tenkt å bytte, men ville bare dele min erfaring med sportsvogn med tre hjul og terreng:

De velter!!!! Kjempeskummelt!!! IKKE Å ANBEFALE!!! Skjedde meg ogveninna mi på tur i skogen.... gikk bra m babysen hus da, men skummelt!

Jeg har også kombivogn,men ønsker en som er litt lettere å legge sammen, samt tar mindre plass sammenlagt..

ORIGINAL: Nataleen
Jeg har også kombivogn,men ønsker en som er litt lettere å legge sammen, samt tar mindre plass sammenlagt..

Jeg har ei Quinny Zapp som jeg for tiden fester Maxi Cosi'en på, men som blir ei bittelita trille når hun kan sitte. Ellers har jeg Carena Easy til flyturer... [;)] Men ingen av disse er jo fullgode triller da...

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/sportsvogner/babyjogger-city-elite-2010.html

Noen erfaringer med denne?

Vi har kjøpt denne i fargen Platinum [:)]

http://vognverden.blogspot.com/2011/01/easywalker-qtro-plus-2011-er-na-testet.html

jeg har 3hjuling og ville IKKE hatt noe annet!! den funker supert uansett hvor jeg går med den[:D][:D]

ORIGINAL: maric

jeg har 3hjuling og ville IKKE hatt noe annet!! den funker supert uansett hvor jeg går med den[:D][:D]

samme her! Så godt å trille når framhjulet er løst![:D]

Jeg og har 3-hjuling med svingbart forhjul og ville ikke hatt noe annet [:D][:D][:D]

Du bør hvertfall ha en sportsvogn med lufthjul hvis du skal bruke den når du går tur i skog og mark [;)]

Når det kommer til vogner, så er jeg stoooor fan av 4-hjul og ikke 3!
Var på babyshop en gang bare for å titte...så på en vogn (for moro skyld ) med 3 hjul...og den tippa når jeg trilla den inne i butikken!!!

Da tenker jeg : hva skjer når man går ute ????!! Da tipper de ihvertfall! (Vil jeg tro :) ).
Jeg har ikke noe erfaring med 3 hjulinger, men skal ihvertfall ikke ha det [&:] .

Feelingen min er at 4 hjul er mer stødig og mer sikkert!

Sikkerthet kommer først [:D]

Hilsen en som er fornøyd med sin City-cross![8D]

jupp jupp...Hatt maannge vogner opp igjenom...men den dessidert beste er MOUNTAIN BUGGY...kvitter meg ikke med den nei!! Det er lufthjul og fungerer kjempe fint i ulent terreng! Har også fått gode testresultater, les--> tv2hjelper deg. og er en kjempegod trehjuling! LOVE LOVE LOVE

ORIGINAL: maric

Hva slags terreng går du på da? Og hvilken vogn har du? [:)]
Jeg blir å gå mest på asfalt og turstier.

ORIGINAL: enlykkeligmor

Jeg og har 3-hjuling med svingbart forhjul og ville ikke hatt noe annet [:D][:D][:D]

Du bør hvertfall ha en sportsvogn med lufthjul hvis du skal bruke den når du går tur i skog og mark [;)]

Spørr deg også, hvilken vogn har du da? [:)]
Og hvor bruker du å gå med den?

Lufthjul er et must!! trilla en vogn med plastikk hjul èn gang, NEVER AGAIN! fytti katta det var direkte fælt. [:'(]

ORIGINAL: 2gutter2jenter

jupp jupp...Hatt maannge vogner opp igjenom...men den dessidert beste er MOUNTAIN BUGGY...kvitter meg ikke med den nei!! Det er lufthjul og fungerer kjempe fint i ulent terreng! Har også fått gode testresultater, les--> tv2hjelper deg. og er en kjempegod trehjuling! LOVE LOVE LOVE

Har kikka på den jah. Syns den høres veldig bra ut, og den har jo fått mye god kritikk [:)]
Syns du den er lun??

ORIGINAL: C_mamma

Når det kommer til vogner, så er jeg stoooor fan av 4-hjul og ikke 3!
Var på babyshop en gang bare for å titte...så på en vogn (for moro skyld ) med 3 hjul...og den tippa når jeg trilla den inne i butikken!!!

Da tenker jeg : hva skjer når man går ute ????!! Da tipper de ihvertfall! (Vil jeg tro :) ).
Jeg har ikke noe erfaring med 3 hjulinger, men skal ihvertfall ikke ha det [&:] .

Feelingen min er at 4 hjul er mer stødig og mer sikkert!

Sikkerthet kommer først [:D]

Hilsen en som er fornøyd med sin City-cross![8D]

oi så ekkelt!! hva slags vogn var det du prøvde?? [&:] har også tenkt på det samme ,men noen består jo sikkerthets testene.. ikke alle men. Kunne tenkt meg en firehjuling, men vil ikke ha en svær kombi.

ORIGINAL: Ulve~Mamma

ORIGINAL: 2gutter2jenter

Har kikka på den jah. Syns den høres veldig bra ut, og den har jo fått mye god kritikk [:)]
Syns du den er lun??

Når jeg kjøpte den sto det mellom den og easywalker, men valgte mbèn for den virker lunere fordi den ikke har den klaffen bak i hode enden, pluss att kalesjen er større en ew sin. På de 2010 modellen er kalesjen blitt stor og lun pluss at det er intrigrert solkjem. (er det på ew også tror jg)

Back
Topp