Sportstrille?

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Noen av dere som er begynt å bruke det`?

Vi testet vår idag[:)] Oliver sovna av han før vi var kommet hjem...pakket han godt inn da så han ikke skulle fryse[:)]

Jeg har lyst å bruke bagen for alltid... Blir lille jenta mi oppi den!!!  Men må vel snart ta frem sportsdelen jeg å...  Har ikke så stor bag! 

Så bra Oliver likte den godt :) 

Har ikke gjort det enda nei, men det blir ikke lenge til merka jeg i dag når vi trilla tur. Er ikke særlig plass når ho må ha dress på og dyne også skal få plass i bagen. Så når posen må frem må bagen ut...

sebastian har vokst utav bagen sin så vi har begynt med sportsvogn... [:D] Bruker voksipose oppi da så han ikke skal fryse, og den liker junior kjempegodt!

ORIGINAL: Mia83

sebastian har vokst utav bagen sin så vi har begynt med sportsvogn... [:D] Bruker voksipose oppi da så han ikke skal fryse, og den liker junior kjempegodt!

En stund siden vi begynte med sportsvogn ja, men bagen vi hadde i den første vognen var så liten at han vokste ut av den før han var 3 mnd. Har brukt sportsvogn siden, men den er god og tett i hodeenden, så det går bra

vi har begynt å bruke sportsdelen ..etter at vi kjøpteduposen blir de får trangt ja=)

Holder på å prøve å få solgt bag vognen nå.Så når den er solgt, da er det sportsvogn på veien. Den står i boden og venter på at noe skal skje

Back
Topp